Sticky [Film] Algemeen [Deel 30]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Fiasco, 9 nov 2013.

1. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    I wasn't alone.

AnubisNefer vindt dit leuk.
  2. AnubisNefer

AnubisNefer Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.138
    I feel your hurt man. ;-)

3. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    En Southpark zat nog fout ook.

4. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Doctor Strange

Tsja zoals elke Marvel film eigenlijk. Zit prima in elkaar en er is niks mis mee. Maar is ook niet speciaal of diep genoeg om het echt heel goed te maken.

7.5/10

5. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Net terug van Resident Evil - The Final Chapter:
    Laat maar, godverdomme weer een open einde. T-Virus gaat nu langzaamaan foetsie, maar omdat het anti virus zich door de lucht verspreid kan het jaren duren voor de hele wereld bereikt is. En laten er nu nog maar 4400 mensen over de hele wereld ongeveer in leven zijn. Het einde was redelijk, maar voor de rest opper matig. Red Queen die Alice haar kant in eens kiest, Alice is altijd een kloon geweest, no shit sherlock. In eens oudere alice in een rolstoel die dood gaat en al haar herinneringen aan haar kloon geeft. Vage shit die weer veel te vlug ging. Ik vrees voor Underworld. 6/10.

6. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    La La Land

Moet zeggen ik had er niks van verwacht puur omdat het eigenlijk niet echt in mijn straatje past van de meeste films die ik kijk. Maar eigenlijk was het best leuk en een leuke ode aan de klassieke Hollywoodmusicals. En zit ik nu wel de soundtrack te neuriën haha
    Al die Oscarnominaties? Tsja dat is wel typisch Hollywood. Overdrijven te snel zoals ieder jaar met bepaalde films die een bepaald thema hebben die actueel zijn of nostalgie hebben. Neemt niet weg dat het verder wel een leuke ode film is.

Maddmonkey vindt dit leuk.
  7. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Split, toffe thriller. M'n vriendin was helemaal hyped en keek er al lang naar uit terwijl ik niks van de film wist. Heeft me echt verrast. Hoofdrolspeler speelt zijn rol(len) echt goed. Solid 8/10.

Killamonkey vindt dit leuk.
  8. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    17.955
    Everest (2015)
    6/10

Starred Up (2013 )
    4/10

9. schijterwt

schijterwt *-*

Leuk Bevonden:
    617
    Mystic river.

Toffe misdaadfilm met uitstekend acteerwerk en soms iets te aangedikt drama.

8/10

10. L.A.

L.A. Active Member

Leuk Bevonden:
    4.901
    Nog steeds werkloos?

Cyndris, Alexknl, AnubisNefer en 2 anderen vinden dit leuk.
  11. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    Ben stapt op als regisseur van The Batman

12. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Jammer maar niet heel verrassend imo. De druk was echt huge met mensen die constant vragen over de film. Hij werd een beetje gek volgens mij. En dan is die nog producer en ook nog Batman. Dat is aardig veel. Lekker directen in een Batman suit haha.

Laatst bewerkt: 31 jan 2017
  13. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Niet echt.

Hij werd het niet eens over wat voor directie (no pun intended) The Batman op moest gaan. Warner Brothers vs Affleck ...
    Affleck wou een donkere, realistische Batman terwijl WB weer een Batman zoals Suicide Squad film wou hebben. Zeg nou zelf? Wat zie je liever? Een film waar de regisseur duidelijk weet wat hij wil en zo een betere film aflevert ... of een studio de er een simpele cash-grab van maakt?
    Dat vond meneer Affleck niet echt leuk en dus heeft hij zich teruggetrokken. Logisch, want ik ben bang dat dit (gezien de huidige DC films) weer een stomende hoop stront gaat worden. Berichtgeving rondom Wonder Woman zijn ook zorgwekkend.

Reckuuza vindt dit leuk.
  14. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Heb je daar ook sources van?
    Hij schrijft nog steeds het script en is producer.

"There are certain characters who hold a special place in the hearts of millions,” Affleck said in a statement. “Performing this role demands focus, passion and the very best performance I can give. It has become clear that I cannot do both jobs to the level they require. Together with the studio, I have decided to find a partner in a director who will collaborate with me on this massive film. I am still in this, and we are making it, but we are currently looking for a director. I remain extremely committed to this project, and look forward to bringing this to life for fans around the world.”

15. Rampage

Leuk Bevonden:
    3.329
    Reddit, Google.
    Zijn maar zat sources.

Affleck zal heus niet in een statement gaan melden dat hij er de pis in heeft dat ie niet ZIJN Batman film mag gaan maken.

16. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Tsja lekker makkelijk zo. Jij hebt ze gelezen blijkbaar link ze dan even.
    En daarnaast is die nog steeds gewoon schrijver en producer. Dus als die niet de film mag maken die die wil waarom is die dan nog steeds wel schrijver voor de film.

17. Rampage

Leuk Bevonden:
    3.329
  18. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Dat linked naar helemaal nergens wat bevestigd wat je zegt lol.

19. Rampage

Leuk Bevonden:
    3.329
    In plaats van 10 minuten te gaan lopen emmeren, ga naar Google en doe je ding.

20. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Geef nou gewoon toe dat je slap loopt te lullen. Want je kan het zelf ook niet bevestigen en doe je de oude "zoek zelf op google truc" Want ik heb gezocht en je link gevolgd en nergens staat wat je zegt

Mallakai vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina