Maar pas op als het niet werkt. Gisteren pas reactie, maar dan vragen ze om screenshots dat ik de code invoer en foutmelding krijg. Ondertussen is de code alweer teruggevorderd...
Assassin’s Creed Chronicles – Trilogy Xbox One Game 50%DWG Battlefield 1 Xbox One Game 40% DWG Battlefield 1 Deluxe Edition Xbox One Game 40% DWG Battlefield 1 Ultimate Edition Xbox One Game 25% DWG Battlefield 1 – Titanfall 2 Deluxe Bundle Xbox One Game5 0% DWG FRU* Xbox One Game 30% Spotlight Ghostbusters Xbox One Game 60% DWG Kerbal Space Program Xbox One Game 40% DWG Kinect Triple Bundle: Beats & Booms & Squids Xbox One Game 30% DWG Roblox – 800 ROBUX Add-On 10% DWG Spy Chameleon Xbox One Gam e50% DWG STAR WARS Battlefront Ultimate Edition Xbox One Game 40% DWG Titanfall 2 Xbox One Game 50% DWG Titanfall 2 Deluxe Edition Xbox One Game 50% DWG Trackmania Turbo Xbox One Game 60% DWG Trials of the Blood Dragon Xbox One Game 50% DWG Watch Dogs 2 Deluxe Edition* Xbox One Game 40% Spotlight Watch Dogs 2 Gold Edition* Xbox One Game 40% Spotlight Watch Dogs 2* Xbox One Game 33% Spotlight
Dat zou wel awesome zijn, even afwachten dus! Zowel Star Wars als Project Cars wil ik nog spelen! Deze maand is het een heel stuk minder met weer Killer Instinct *puke*.
Zeggen mij allemaal (n)iets. Is project cars wat speelbaar? Dacht te herinneren dat deze, zoals bij the crew, vooral leuk werd door DLC. Is die star wars een singleplayer?
Project CARS is vooral simulatie. Prima speelbaar zonder DLC, maar verwacht niet de toegankelijkheid van een Need for Speed of Forza Horizon, om maar wat te noemen. Star Wars is inderdaad een singleplayer game, vond hem zelf best leuk. En Monkey Island is fantastisch
Wil nog even zeggen dat PayPal mij na een maand gelijk gegeven heeft in de zaak en mij het geld terugstort! @BigKabuto Ik was er niet ongerust op, omdat ik gewoon de transactie weigerde te betalen, maar toch fijn dat bij transacties die niet lukken er altijd een prettige tussenpersoon als PayPal is. Ik koop iig nooit meer bij G2A
Is zeker een vette game. Helaas stappen we in het racinggedeelte van het forum al bijna over naar Assetto Corsa mits de private lobbies daar behoorlijk werken. Misschien als er genoeg nieuwe mensen zijn we nog een cup kunnen opzetten voor beginners. Voor tips en tricks is het ook goed om het forumgedeelte te checken omdat als je echt lekker wil racen je de instellingen van stuur of controller wel wat moet tweaken.
Goed om te horen. Bij mijn broer is het nu helaas ook misgegaan. Hij kocht een 25 euro gift card voor 17,50 en bij het redeemen stond er dat de code al redeemed was. Kwalijk dat zulke shit überhaupt gebeurt. Hij stuurt nu een bericht naar de verkoper erover.
Als er een website is dat keer op keer weer bewijst dat het criminelen zijn, is het G2A wel. Snap echt niet dat het nog steeds zo veel gebruikt wordt.
Tja er zijn hier mensen die al 30x keer hadden gekocht daar en geen problemen. Zelf heb ik onlangs wat gift cards gehaald en ook geen issues. Waren wel dollar gift cards en niet euro, maar dat moet niets uitmaken. Hoe dan ook, broer heeft reactie terug, krijgt geld terug. Dus gelukkig mooi snel opgelost. Maar waarom er gebruikte cards worden verkocht........