Had je vanmorgen al een invite gestuurd, als je bij je uplay kijkt moet je hem zien staan @Rivanov ook een invite gestuurd.
Game speelt gewoon lekker net als Division maar dan in een ander jasje, doet me ook veel denken aan Socom. Maar again hoelang blijft het leuk.
Ik heb echt het idee dat ze dezelfde fout maken als bij The Division: geen competitive multiplayer. Dit wordt de eerste Ghost Recon zonder Team Deathmatch of het capturen van een objective en dan is, net als The Division, de game doodgebloed als iedereen de storymode heeft uitgespeeld.
nou het lukt me maar niet om een code te kunnen verzenden. wou het net even op mijn werk proberen maar ik zie dat FreakinDell al aan het spelen is. dus of het is me ongemerkt toch gelukt, of hij heeft van iemand anders een code gehad.
Uiteraard, maar met zo een game verwacht je toch wel wat langer te spelen dan bijvoorbeeld een RE7 of ik noem maar wat, dit soort games zijn gemaakt voor Co-op.. vandaar mijn vraag. Ik hoop uiteraard dat ik mis zit en een fantastische game wordt.
Ik hoop het ook ondanks mijn negativiteit rondom Ubisoft. (is niet mijn nr 1 ontwikkelaar zeg maar ;-) Ubisoft games die ik vet vond - Prince of Persia 2008 (cell-shaded graphics) - Ass Creed 1 - Ass Creed Black Flag - Far Cry 3 + Blood Dragon - GRAW 2 De rest van hun games lagen mij totaal niet terwijl ik wel elke game van hun heb geprobeerd.
Ben juist wel stiekem een beetje fan van Ubi, maar dat is voornamelijk door de Ass Creed serie en Watch Dogs.. Far Cry primal moet je ook gewoon een keer proberen, je hebt toch tijd zat nu je die X1 weg heb gedaan toch?