1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Algemeen En nu verder?

Discussie in 'XBW Racing' gestart door Kimi NL, 30 jan 2017.

  1. Kimi NL

    Kimi NL It's the first page of the second chapter!

    Berichten:
    2.144
    Leuk Bevonden:
    3.360
    Nu de Renault cup op z'n einde is, moeten we even gaan nadenken over wat het vervolg zal zijn.

    Brand maar los hier met suggesties en ideeën.

    Kusjes vanuit de sneeuw
     
  2. Dex

    Dex ¿ʇɟıן uǝʌǝ noʎ op

    Berichten:
    350
    Leuk Bevonden:
    870
    Voor Assetto wil ik op 2 dingen wachten.

    1. Wanneer de update er uberhaupt is
    2. Wat de update in gaat houden. Wat zijn de instelmogelijkheden van de lobby's, hoe stabiel zijn de servers, kan iedereen elkaar joinen e.d.

    Heb nog niet zo'n hoge pet op van Kunos, dus dat zal mij benieuwen.

    Tot die tijd zou een nieuwe PCars cup wel kunnen, al vind ik het jammer om te zien dat we de laatste paar races maar met weinig man zijn.
     
    Kimi NL vindt dit leuk.
  3. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Op de pc is het hosten van een Assetto Corsa server helemaal de verantwoordelijkheid van de hoster. Je host het dus op je eigen pc lokaal, of op een externe server die je huurt. Geen Assetto Corsa dedicated servers dus. Ik denk dat ze dit op console ook wel gaan doen waardoor het belangrijk wordt dat de host de beste connectie heeft. Maar wie weet, wellicht kunnen ze van Microsofts server park gebruik maken.
     
  4. ruud_p

    ruud_p Autogespot

    Berichten:
    0
    Leuk Bevonden:
    94
    Mocht dat het geval zijn dan heb ik een sloot aan servers beschikbaar die prima kunnen hosten :) Laten we dat eerst even afwachten. De lobbies zitten nu in de QA fase dus de update zal niet heel lang op zich laten wachten vermoed ik.
     
  5. Beltoni

    Beltoni GT: Beltoon

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    1.117
    Dat is dan ook gelijk geregeld :D

    Vrees dat we nog wel even moeten wachten op de private lobbies. Om daar op te wachten heeft denk geen positief effect op de groep. Misschien eerst nog een cup met PCars waar je eenvoudig instapt. Dus een eenvoudig, leuk wagentje a la Ginetta en tuning uitzetten.

    Tussendoor lekker casual racen met AC! Vermaak me momenteel prima met een groepje in een public lobby.
     
    Kimi NL vindt dit leuk.
  6. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    Jup! Met alleen de publics heeft AC ook al méér dan genoeg om mij te blijven boeien en vermaken :)

    EDIT: Maar een korte PC-cup houdt iedereen misschien wel 'warm'. :)
     
    Laatst bewerkt: 30 jan 2017
  7. Rossi46

    Rossi46 XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

    Berichten:
    924
    Leuk Bevonden:
    1.159
    Laat mensen eerst maar eens wat meer discipline en standvastigheid tonen.

    Eerst was iedereen zo lyrisch over de BMW 320 dat er persé een tweede cup met die wagen moest komen.

    Nou, die 2e BMW kwam er dus.

    Maar gaandeweg was het ineens een verschrikkelijke wagen geworden die niet te besturen viel? :x

    Nee, er moest tuning komen. Dan kon je tenminste eindelijk de auto naar eigen smaak aanpassen.

    Prima, er kwam tuning.

    De cup begon met 15 man, waarvan er uiteindelijk een stuk of 9 zijn overgebleven. Waarbij de grootste voorstanders van tuning de grootste afhakers bleken te zijn. Zelfs afmelden was al te moeilijk.

    En nu moeten we massaal overstappen naar Assetto Corsa, want dat gaat alle problemen oplossen.

    Right :F:

    Ik vind het wel even mooi geweest. Dus ik meld mij bij deze alvast af.
     
  8. Racerblade01

    Racerblade01 Active Member

    Berichten:
    947
    Leuk Bevonden:
    1.046
    Ik wil hier nog wel even op reageren omdat dit gedeeltelijk op mij slaat.

    De reden dat ik gekapt ben met de cup heeft niets te maken Project Cars/Assetto Corsa/de auto/tuning etc., maar alles te maken met het gezeik. Tot een paar maanden terug konden we gewoon normaal met elkaar omgaan. Tuurlijk zijn er altijd onenigheden, maar daar werd op zijn minst nog op een enigszins civiele manier over gediscussieerd. Tegenwoordig is de norm dat je maar met ziektes gaat strooien en degene die het hardste schreeuwt heeft uiteindelijk gelijk. Dat heb ik de laatste paar cups nog even afgewacht, maar dat werd op den duur alleen maar erger. Daarom ben ik er maar 'zonder afmelding' vandoor gegaan en om eerlijk te zijn, met hoe het de laatste tijd ging, mis ik het niet echt.
     
  9. Kimi NL

    Kimi NL It's the first page of the second chapter!

    Berichten:
    2.144
    Leuk Bevonden:
    3.360
    Je mag mij gerust taggen hoor!
     
  10. Dex

    Dex ¿ʇɟıן uǝʌǝ noʎ op

    Berichten:
    350
    Leuk Bevonden:
    870
    Ik kan mij hier niet in vinden. De sfeer is leuk wat mij betreft en ik kijk er zelf altijd naar uit om op zondagavond die Xbox aan te slingeren. Op een gegeven moment was het qua ziektes-strooien wel veel 2 races achter elkaar, en ik kan me voorstellen dat dat vervelend is voor sommige, maar het is de afgelopen cup volgens mij niet meer voorgekomen. Ik kan me ook niet vinden in 'degene die het hardst roept krijgt zijn zin'. Misschien op die ene wel/niet safety car situatie na, maar dat was in the heat of the moment en kiezen tussen persoon A benadelen, of persoon B. Verder wordt er naar mijn idee prima overlegd. Niet anders dan maanden geleden. Daarnaast is het denk ik belangrijk het niet te zien als een echt klassement waarbij je veel geld of punten verliest als iets in je nadeel gebeurt, maar 't blijft een spel en ik probeer altijd te genieten van de mooie gevechten, of dat nou voor P1 of voor P9 is.

    Verder eens met Rossi. In gevallen zoals Tender kan ik het goed begrijpen (quality time met de vriendin gaat nou simpelweg boven gamen), maar ik vind het toch kut om te zien dat sommige gewoon een ander spelletje zitten te spelen terwijl ze ook gewoon kunnen meeracen. Helemaal als dat inderdaad personen zijn bij wie de cup volledig naar hun wens is ingericht. Ik race nu alleen serieus in cupverband, en zou Assetto Corsa ook alleen daarvoor aanschaffen, maar het zou toch jammer zijn als we ook daar met 15 man beginnen, en we in race 2 nog maar met 8 over zijn omdat er een paar rage quitten na een startcrashje en het de rest van de cup voor gezien houden.
     
    Rossi46 en Kimi NL vinden dit leuk.
  11. Beltoni

    Beltoni GT: Beltoon

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    1.117
    Als we elkaar in dit topic lekker gaan afzeiken dan komt de volgende cup er ongetwijfeld!
     
    B Tender vindt dit leuk.
  12. Dex

    Dex ¿ʇɟıן uǝʌǝ noʎ op

    Berichten:
    350
    Leuk Bevonden:
    870
    Hoezo afzeiken? Het mag toch best aangekaart worden dat we in race 1 van de laatste cup met 15 man waren, en in de slotrace nog maar met 7? Meer dan de helft was foetsie, en ik denk niet dat dat volledig aan Project Cars is toe te schrijven.
     
    Kimi NL en Rossi46 vinden dit leuk.
  13. loyallronin

    loyallronin Active Member

    Berichten:
    1.987
    Leuk Bevonden:
    606
    Misschien dat Bernie onze kijkcijfers en deelnemersaantal kan opkrikken.
    Hij is zit nu ff zonder baantje hoorde ik.

    Ff serieus, dit waait wel weer over.
    In geschiedenis van XBW al vaker gebeurd.
    Maar tot nu toe: XBW forever!! :thumbs:

    Ik ging er misschien onterecht/overhaast ervan uit dat "wij" zouden switchen naar AC als de private lobbies gefixed waren omdat ik alleen maar lovende reacties hoorde over de physics van de auto's in AC.
     
    Laatst bewerkt: 1 feb 2017
    B Tender en Rossi46 vinden dit leuk.
  14. HRT WietHoK NL

    HRT WietHoK NL Puff The Green Stuff.. GT WeedFlaminRacer

    Berichten:
    412
    Leuk Bevonden:
    608
    Edit: dit moet me antwoord voor @Rossi46 zijn..

    Ik heb gelijk na de eerste race van de megane gezegt dat ik er mee kap omdat het racen gewoon nergens meer over ging.. In de groep werdt er ook niet echt beter en gezelliger op en ik heb geen zin om steeds upgefuckt de race te gaan rijden.. Als er normaal geraced kan worden en de lol wat meer in de lobby zit ipv alleen maar gescheld en gezeik op elkaar dan is et racen ook veel leuker voor iedereen.. Beetje rekening met elkaar houden en respect voor elkaar hebben.. En dat was de laatste tijd voor mijn gevoel ver te zoeken..
    Nieuwe pcars cup zal ik me zo weer voor aanmelden.. Zolang het maar leuk en gezellig blijft.
     
    Laatst bewerkt: 2 feb 2017
    Racerblade01 en loyallronin vinden dit leuk.
  15. hillss

    hillss Active Member

    Berichten:
    34
    Leuk Bevonden:
    164
    Vanuit het verre zuiden wordt er ook graag nog mee gereden met een cup in pcars..

    Als;) er private lobbys komen in assetto zal ik daar ook in mee gaan.
     
  16. Racerblade01

    Racerblade01 Active Member

    Berichten:
    947
    Leuk Bevonden:
    1.046
    Ze komen er. Ze worden op dit moment getest, de vraag is alleen wanneer ze er zijn.
     
  17. hillss

    hillss Active Member

    Berichten:
    34
    Leuk Bevonden:
    164
    Game komt deze week binnen dus laat maar komen...:whistle:
     
    B Tender, Kimi NL en Racerblade01 vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina