1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Sticky Gamen met een gaming headset

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door scarluuk, 12 apr 2010.

  1. iNdie^

    iNdie^ Team Pulp

    Berichten:
    727
    Leuk Bevonden:
    79
    Heb uhm al besteld :+. Toch bedankt. Laat wel hier wel weten hoe die bevalt.
     
  2. Korkss

    Korkss Active Member

    Berichten:
    725
    Leuk Bevonden:
    166
    Wilde dus eerst een kanon van een headset, maar kom daartoch van terug. Wil er ca €120 aan uitgeven. Dus twijfel tussen die hyperx en turtle beach ear force xo one. Ook de revolver van hyperx heeft mijn aandacht.
    Mensen ervaringen met beide of een van de??
    Of zijn er betere opties? Wil redelijk tot goed geluid in die prijsklasse en een prima werkende mic.
     
    Laatst bewerkt: 7 sep 2016
  3. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Hyper vind ik qua bouwkwaliteit veruit het beste dat ik heb gehad. Ik heb daarvoor tritton, de officiële ms stereo headset en turtle beach gehad en dit voelt echt als een goede stevige headset aan. Prima ding :)
     
    Korkss vindt dit leuk.
  4. Korkss

    Korkss Active Member

    Berichten:
    725
    Leuk Bevonden:
    166
    Heb net de hyperx cloud 2 besteld. Was goed te doen qua prijs en de reviews waren ook prima. Morgen heb ik hem binnen dus eens effe testen. :cool:
     
    Olijke Poffer vindt dit leuk.
  5. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Zijn er hier gamers met een Tritton 720 7.1 set? Zo ja, wat vinden jullie daarvan?
     
  6. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Heb zelf een Steelseries Siberia 800. Ken de Tritton niet... Maar voor die prijs categorie zou ik de nieuw aangekondigde Arctis serie van Steelseries eens bekijken. Zie website
     
    Olijke Poffer vindt dit leuk.
  7. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Indd een aardige prijs.. ik zal tzt eens gaan luisteren.
    Ik kan eventueel een Tritton 720 7.1 kopen tweede hands voor minder dan 60€ maar ben zelf niet zo'n fan van koptelefoon tweede hands kopen..
     
  8. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.089
    Leuk Bevonden:
    2.599
    Zou zelf ook geen tweedehands willen. Je weet nooit wie er onder gezweet heeft. En Tritton.. Ik heb een 5.1 (Tritton pro+?) gehad. Geluidskwaliteit is natuurlijk persoonlijk, maar ik vond het maar niks. Daar zat zo een equalizer ding bij maar ik kreeg het maar niet goed. Bleef te veel echo en andere audiorotzooi in zitten.
     
    Olijke Poffer vindt dit leuk.
  9. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Nou precies zoals ik dacht. Liever niet 2de hands. Dacht even mooie deal maar laat maar.
    Heb een prima headset, de Turtle Xo four. Is geen surround maar zit een prima geluidje in. Jack in de controller en gamen maar.
     
    Korkss vindt dit leuk.
  10. Schil1

    Schil1 GT : Schil1

    Berichten:
    1.298
    Leuk Bevonden:
    73
    ik zit er over na te denken om voor de kerst een headset te nemen welke ik voor de One en op mijn laptop kan gebruiken , Turtle Beach die ik heb doet het niet best meer na een jaar..

    ik heb €100 - €150 te besteden , iemand nog iets de laatste tijd gekocht waar hij heel tevreden over is ?
     
  11. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Wat zoek je in die headset? Ik heb destijds (1,5 jaar geleden) een Hyper cloud X gehaald voor 100 euro. Stevig, zit voor mij prima (geen last na lange sessies), prima prijs, goede mic en eventueel zonder probleem op PlayStation of pc te gebruiken.
     
  12. Schil1

    Schil1 GT : Schil1

    Berichten:
    1.298
    Leuk Bevonden:
    73
    comfort en geluid is wel het belangrijkste was ik zoek , bij die Turtle Beach kreeg ik na een tijd al last.

    ik zal eens zoeken of er inmiddels nieuwe Hyper cloud x zijn.
     
  13. Korkss

    Korkss Active Member

    Berichten:
    725
    Leuk Bevonden:
    166
    Ik heb de hyper x cloud II en die bevalt me zeer goed :thumbs:
     
    Maddmonkey vindt dit leuk.
  14. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.089
    Leuk Bevonden:
    2.599
    Hier waren meer mensen met een A40TR toch? Sinds de nieuwe MixAmp firmware (2.5.xxxx) werkt mijn AUX input niet meer. Krijg geen geluid meer. Als ik dezelfde AUX kabel in een random speaker doe hoor ik wel geluid, maar in de MixAmp niet. Ik heb al gedowngrade naar de vorige firmware, maar dat heeft gek genoeg niks geholpen. Zit nu weer op de nieuwere software. Ik kon voorheen dus super chill geluid van optical input en aux mixen met de game/voice slider onderaan. Nu hoor ik no matter what alleen maar optical. Ik gebruik hem op PC, uiteraard in de PC stand.
    Hebben mensen met een A40TR dit zelfde probleem ondervonden toevallig?

    Edit; na opsturen een nieuwe mixamp gekregen en hij doet het weer perfect.
     
    Laatst bewerkt: 7 jan 2017
  15. ventieeeeee

    ventieeeeee Active Member

    Berichten:
    115
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik heb nu een aantal dagen de turtle beach 800x.

    Had hem eerst helemaal geupdate.
    Geluid is goed tijdens het gamen met goede bass... Bluetooth is top gamen met eigen muziek erbij werkt heel goed..
    Wel twijfel ik of ik hem terug breng want de mic Is erg slecht hoor steeds dat ik een vissenkom zit haha... Ook wat mij begint te irriteren is het constante geruis(white noise)die je op de achtergrond hebt. Dat hoor je ook nog als het geluid niet super hard staat.

    Twijfel nu heel erg of ik hem wel wil houden heeft iemand een tip? Is er bv 1 met beter geluid dan de 800x? Astro staat ook mijn lijstje maar toch voor de 800x gegaan.. Wil gewoon een goeie sound headset dat je bv voetstappen hoort in cod. Maar ook goeie sound hebt met muziek. Prijs maakt niet zo veel uit als het maar goed is.
     
  16. Roedy

    Roedy Active Member

    Berichten:
    209
    Leuk Bevonden:
    20

    Ik heb hem terug gestuurd. Wat je zegt geluid is gewoon top! Ik ging me ergere aan die ruis. Vond dat zo vervelend ik dacht dat ie stuk was toen en heb hem opgestuurd en een nieuwe van Bol.com gekregen maar gewoon zelfde probleem helaas. Schijnt dat Turtle Beach er om "bekend" staat. Mensen klaagde ook dat ze telkens een echo hoorde pffff dus terug gestuurd en voor de Astro A50 gegaan €229,- bij Coolblue.
     
  17. ventieeeeee

    ventieeeeee Active Member

    Berichten:
    115
    Leuk Bevonden:
    4
    Ja daar was ik al bang voor word er na een paar dagen al helemaal gek van. Zonder dat zou ik ze houden geluid is echt top!
    Hoe bevalt de A50? Is ook een nieuwere versie kost 299,-
     
  18. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.089
    Leuk Bevonden:
    2.599
    Die van 299 is het echt dik waard vergeleken met de oudere versie van 229. Ze hebben met die nieuwe alle minpunten van de oude gefixt.
     
  19. ventieeeeee

    ventieeeeee Active Member

    Berichten:
    115
    Leuk Bevonden:
    4
    Bedankt voor de snelle reacties!

    Dan toch maar voor de A50 gaan denk ik.
    Heeft de A50 nog minpunten waar ik vanaf moet weten?
     
  20. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.089
    Leuk Bevonden:
    2.599
    Oude of nieuwe versie? Nieuwe versie voor zover ik weet is dat je hem niet voor PS4 en XB1 samen kunt gebruiken mocht je twee consoles hebben, dan zou je al een tweede base station moeten aanschafen. Voor de oude versie zijn er wat meer minpunten te benoemen.
     

Deel Deze Pagina