Drowners, silver weather, Woodland spirit, caranthir en aard helpen allemaal. Doe ook die wild hunt met 1 damage weg en drowners ervoor in de plaats. lacerate is ook goed met weather en D-bomb heb je geen kut aan.
Nee dat is erin gepatcht later. Je wil vooral fog en rain trouwens als je aard wil gebruiken Frost is dan minder belangrijk.
Ja inderdaad, nu wat te veel frost erin zitten. Ik heb nu caranthir en aard erbij. Zal het morgen is even aanpassen, het is al weer 02.45uur. Skellige storm erbij ofzo.
Rank 7 nu in ranked Feelsgood Ik kan echt niet wachten op nieuwe content though So hyped for nilfgaard+ 20 nieuwe kaarten voor andere factions+ balancing updates. Moet binnen 2 weken eraan komen wordt er gespeculeerd. Al überhaupt een keer opgestart @bulletproof010 ? En @nawa speelt zeker ook niet meer ?
O nice, had mezelf al ergens in december volgens mij ingeschreven. Graag een keer proberen. PC that is. Ben benieuwd!
Nilfgaard komt maandag as ook uit! Ik kan niet wachten. Talloze nieuwe kaarten, nieuwe meta en enorm veel veranderingen.
@Graveheart had je nou al een code grave? Heb er 1 gekregen nu Zo ja, iemand anders behoefte aan een key?
Heb hem zelf inmiddels ook. Denk zo maar even installeren. PC code heb ik. Vond Gwent in Witcher III al geniaal, hopelijk is dit net zo leuk en krijg je een beetje de tijd je decks op te bouwen, want vond die card game van Blizzard drie keer niks. Gwent heeft mijn aandacht meer getrokken.
Inmiddels even de tutorial gespeeld. Tof hoe ze de game uit Witcher III omgetoverd hebben tot een volwaardige titel. Alleen vind ik het nog best ingewikkeld om met het bouwen van die decks om te gaan? Hoe speel ik bijvoorbeeld meer kaarten vrij? Kan dat alleen maar door die kegs te kopen? Wil dat wel doen, maar zou graag wat tips willen van mensen die er al wat verder inzitten? Vind learning curve nog best pittig. De game zelf lukt wel, maar dingen zoals het bouwen van je deck, het maken van je deck, duizelt me nog wat @Maddmonkey ???