Speel je alleen? Wat mij een beetje tegenstaat is is dat het niet bepaald realistisch is. Heb gasten zien sprayen als een malle op bepaalde bad guys en zijn ze nog niet deaud. 1 headshot 1 kill toch? Toch, Tom Clancy?
Ik speel alleen ja. Het is wel meer sprayen dan skill shots ja, als je dat kut vindt ga je je daar wel aan ergeren.
Niet bepaald. Je hebt eindbazen die wel 10 magazijnen en een paar granaten lusten. Als je zelf heel sterk bent en je komt in een wat lager gebied qua rang, dan is het wel one shot one kill.
Mooie game maar mijn hemel, waarom wordt er niks uitgelegd??? Ik ben in de darkzone maar kan niets evacueren want m'n voorraad is vol. Welke voorraad??? Die kist Home basis?? Ah, die kist bij de ingang darkzone dus En die gear zoals harnas van de aanvaller...moet ik die op geluk vinden of kan ik die ook kopen?
Nu heb ik in Home base n item gevonden dat ik wil kopen, maar heb natuurlijk niet genoeg geld. Items verkopen helpt niet want dit is weer n andere currencie? Darkzone geld ofzo? Ah Phoenix credits
Xbox one Heb tot level 30 alles in mn eentje gedaan en dat was soms n behoorlijke uitdaging. Bijvoorbeeld russische ambassade en die power plant, die heb ik later na betere wapens en upgrades moeten doen. Ook lastig was dat als je nog niet sterk genoeg bent, je heel vaak dood gaat maar dus niet kunt pauzeren. Maar nogmaals, er wordt nauwelijks iets uitgelegd. Ben maar youtube videos met uitleg gaan kijken. Probeer wat van die onderdelen te omvormen naar betere maar wat ik daar precies mee moet, geen idee. Ook mn build is nog niet echt krachtig. Ik zal s foto maken
Heb dit spel te lang niet aangeraakt om je tips etc te kunnen geven! Weet wel dat die phoenix credits belangrijk zijn voor de echt "goede" gear. Iedergeval toen ik nog speelde. Heb vanmiddag deze game op de pc opgestart, dus moet ook weer even inkomen. Daarvoor vanaf release veel op de xbox gespeeld (tot de 1e incursion update)
Ja ik zag dat je met die Phoenix credits goede gear kunt kopen. Je krijgt ook wel 's wat als je die dagelijkse missies doet, maar dan moet je geluk hebben. Ik ga maar 's zo'n set bij elkaar sparen met dezelfde naam, want dan krijg je extra Powers. Echt n leuke game terwijl ik nooit shooters speel, maar nog nooit n game gespeeld waarbij t in de game zo slecht wordt uitgelegd. Ik bedoel maar, ben al level 32 maar snap de helft nog niet met dat verzamelen, craften, ombouwen. Graphics zijn echt next gen, ik hou van open werelden en dit ziet er gelikt uit. Tegenstanders zijn vaak heel moeilijk. Echt n game die je beter met 3 man kunt spelen, want dan is t n stuk makkelijker
Level 32? Dan wel in Underground of in de Darkzone want het agenten level gaat maar tot 30. Vind het persoonlijk een heerlijke game,heb er al bijna 650 uur inzitten.
Is de season pass een aanrader dan? Ben pas level 6 op pc(op xbox 30 maar daar speel ik m niet meer op) dus heb nog een lange weg te gaan! Maar wil wel wat achter de hand hebben voor als ik de 30 heb gehaald
Denk lekker gamen vanavond..pop The Division erin. Uren installeren en updates. Zucht waar is het simpele gamen gebleven. Edit: ja dat gaat hem dus niet meer worden vanavond.