Saai uitgevoerd? Zien we dezelfde auto? Nou vind ik het design van de huidige Clio sowieso super sterk, maar zeker in R.S. uitvoering vind ik 'em geweldig smoelen. Ook echt Renault kleurtje Van binnen ook best leuk opgedirkt, met natuurlijk vooral die prachtige stoelen. Enige wat mij dan weer verbaast zijn de "vaste" flippers. Bij een RWD auto kan ik me dat nog voorstellen (bij driften weet je dan altijd waar de juiste flipper zit), maar bij een FWD auto lijken mij flipper gemonteerd aan het stuur toch veel praktischer. Het is dat ik kleine autootjes niet fijn vind, anders was de kans groot dat ik nu een Clio had gereden (weliswaar een gewone diesel dan).
Wij zien inderdaad de zelfde auto. Het design van de Clio spreekt mij niet heel erg meer aan. Vind de auto te oubollig, te groot en weinig speels ogen. Daarnaast vind ik het interieur van de nieuwe generatie renault minder sportief ogen dan de vorige generatie (die vind ik sowieso mooier). Die zijn welliswaar op electronica gebied een stukje slechter, maar qua looks een stuk mooier. (En een 2.0 ipv een 1.6 in de nieuwe). Qua ontwerp pakt de grotere Megane RS veel beter uit. Die vind ik oprecht echt mooi!
Dit is trouwens ook wel leuk speelgoed: BRZ: http://www.autotrader.nl/auto/subar...ot-250-pk-of-250-tot-300-pk-of-300-tot-400-pk Focus RS: http://link.marktplaats.nl/m1133110260 E39 M5 http://link.marktplaats.nl/m1130353902 E90 335i Touring: http://link.marktplaats.nl/m1127170990
Grappig dit Ik vind het design van de huidige generatie Clio juist ontzettend sterk. Veruit de mooiste in z'n klasse. Wat ik niet bepaald kan zeggen van de vorige generaties. Enkel de originele Clio was goed, dat was toen een schot in de roos (met daarbij natuurlijk de inmiddels bijna legendarische Williams uitvoering). Smaken verschillen
Haha, dit is mooi, want dit zijn dan wèl allemaal weer gave auto's. Behalve die E90 dan. Ben geen fan van dat model. Behalve de M3, door dat prachtige hoogtoerige V8 blok
Ik ben ontzettend benieuwd hoe een BRZ met een Cosworth stage 2 kit erop rijdt Een hele bak pk en koppel erbij, inclusief een veel mooiere koppelcurve. http://www.cosworth.com/products/power-packages/fa20-platform/stage-2-power-package-range/
Van dit rijtje komt eigenlijk alleen de BRZ in aanmerking: vind de BWM's te zwaar, max gewicht licht voor mij toch wel 1500 kg om de nadruk op sturen en gevoel te hebben. Daarom vallen Audi's ook af en keek ik meer naar de 1 serie i.p.v. 3/5 serie. Als ik mijn honden e.d. mee wil nemen komt die Touring wel weer in de picture maar dan moet mijn vriendin dat ook wel willen. De RS vind ik te uitbundig. Ik moet wel bij mijn praktijk kunnen aankomen zonder als een oplichter of sjonnie gezien te worden, al zijn de techniek en prestatie's natuurlijk fenomenaal. Zal ook eens kijken naar een Megane RS, sluit me wat dat betreft wel aan bij Kimi dat de huidige Clio wat te hoog of bollig oogt.
Jullie hebben gewoon geen smaak ;-) Anyway, stop maar met zoeken en kom net als ik bij de Seat club De huidige Leon SW Cupra 290 is precies wat je zoekt
Het hele merk Seat is gebouwd rond het ene woordje: "Meh". Waar het Mazda gelukt is met de MX5 een auto te bouwen die we daadwerkelijk herinneren, is Seat daar vooralsnog nog nooit in geslaagd. Ja het ontwerp is leuk. Ja de techniek is goed. Ja de Cupra's zijn lekker snel. Maar goede god wat zijn ze saai! Ik meen dit oprecht, maar de nieuwe Audi Q2 (een soort Mini SUV) ziet er sportiever uit dan bovenstaande Seat.
Ik vind de huidige clio ook het mooist in zijn klasse alleen net als bij de Golf IV en V oogt het wel steeds zwaarder. Van de Leon staat op autoscout alleen een nieuw model met 1.000 km op de teller en kost 44.950 dan moet ik toch echt even passen De 1e megane RS die ik tegenkom valt me dan weer niet tegen. http://ww3.autoscout24.nl/classified/296373293?asrc=pl|as Strakke Z4: http://ww3.autoscout24.nl/classified/286427829?asrc=pl|as alleen van achter vind ik hem minder.
Heb je ook gelijk in. Ze zijn het momentum van de 1e en 2e generatie Leon kwijt geraakt. Wat zonde is. Overigens zou ik altijd een Leon Cupra verkiezen boven een Golf R, al is het maar door het enorme prijsverschil. En de SW Cupra is zo ongeveer de enige super snelle station in dat segment, daarom kom ik erop Je vergelijking met de MX5 vind ik niet helemaal eerlijk, beetje hoge lat hè Overigens draag ik Mazda een zeer warm hart toe, al jaren. Voor Cold maken ze momenteel niets interessants, maar ik zou dolgraag de huidige Mazda 3 willen hebben in een goed aangeklede uitvoering.
Als het een betaalbare sportieve station moet zijn zou ik eerder voor een Focus ST Wagon gaan dan een Seat.
Ik bedoelde met de vergelijking met de MX5, dat dat de enige auto van Mazda is, die niet de vergetelheid is geraakt. (Ik ben de RX-modellen niet vergeten hoor!) De status die de MX5 heeft, hebben ze verdient met een verdraaid goede auto voor een super goede prijs. Seat heeft geen enkele auto met een reputatie/status/cultuur. Ze zijn altijd het goedkope alternatief van een Golf geweest.
Jullie maken me aan het blozen! MX-5 is inderdaad echt top, en jaaaaa de NC is niet de meest puristische editie I know, maar ik rijd er vanavond wel redelijk comfortabel open in naar huis en dat is ook wat waard Velgen van die Z4-coupe die Coldzero postte zijn vrij sjonnie (maar natuurljik makelijk te vervangen), maar verder vind ik het een heel mooie auto waar ik wel naar 'omkijk' als ik hem langs zie rijden. SEAT is in inderdaad een beetje de weg kwijt. Had tot een jaar of vijf heel leuke en herkenbare wat 'rondere' modellen, maar tegenwoordig zijn ze qua looks heel erg inwisselbaar-VAG geworden.. Zonde. 135i: http://ww3.autoscout24.nl/classified/305475215?asrc=st|as Ford USA Mustang 4.6 V8 GT ROUSH (bj 2006) (tikkie sjonnie is hij wel) http://www.marktplaats.nl/a/auto-s/...3612b45d62c413c0ca719df&previousPage=lr&pos=1 Porsche Cayman 3.4 S SPORT CHRONO http://www.marktplaats.nl/a/auto-s/...612b45d62c413c0ca719df&previousPage=lr&pos=13
Uiteraard, maar die vrijheid gaat Seat ook nooit krijgen binnen de VAG. Hetzelfde geldt voor Skoda. Alles moet binnen het portfolio passen en vooral VW en Audi niet teveel bijten. KOUD!!! Die Z4 coupé (erg gaaf model overigens) zou originele Schnitzer velgen kunnen hebben. Dat is dan ergens wel weer gaaf
Van de Leon SW Cupra zul je er in Nederland inderdaad erg weinig vinden. Gezien jouw voorkeur (powerrrrrrrrrrrr!!!) zou ik eerder een auto uit Duitsland overwegen. Daar is het aanbod - zeker wat betreft dat soort auto's - veel groter dan in Nederland.
Van die Porsche gaat mijn hart wel sneller kloppen en die BMW is ook niet gek maar vind hem in die kleur wat minder hebben. Die Mustang is natuurlijk een superauto om in Amerika te toeren maar hier in het straatbeeld vind ik het minder passen en lomp ogen terwijl de rij-eigenschappen van die Roush natuurlijk super zijn. De afwerking en afschrijving is natuurlijk weer een ander verhaal. En deze zin is ook wel mooi: Deze Mustang is in perfecte verzamelaars conditie, heeft weinig kilometers gereden en is perfect onderhouden, het betreft hier echt een collectors item, deze types stijgen in de USA elk jaar in waarde. In de USA is er wel een markt voor maar verwacht dat dat hier in de korte toekomst (sowieso) alleen maar minder wordt. Mijn voorkeur is niet alleen maar power maar sportieve auto als dagelijkse rijder met mogelijkheid om ook op het circuit geen modderfiguur te slaan (hoop ik ).
Uhhhh, ik heb een zeer snelle ( denk ik) grijze vw touran met 1.4 TSI!!. Voorzien van 3 kinderzitjes en een trekhaak voor onze hobby exellent 495 ufe!!!. .... Kunnen jullie voor die combi nog wat moois verzinnen zodat ik het gevoel krijg dat ik ook meetel?