wahaa!!, maar dan moet er waarschijnlijk ook 1 met Barbie motief aangeschaft worden voor mijn prinses. goeie tip Tender!
En je wilt Bello en Fikkie nog een beetje fatsoenlijk kunnen vervoeren, toch? Dan kom je naar mijn idee toch snel uit op een station. Verder hoor ik je wel over aanschafkosten maar niet over running costs Zo'n kleine Porker is gaaf, tot je de servicefactuur moet betalen...
Het is de bedoeling dat hij naast een vervoersmiddel van de woefie's komt, voor mij alleen Qua onderhoudskosten ben ik er nog niet heel diep ingedoken maar als ik hoor wat mijn vader betaald voor zijn M3 is dat niet astronomisch. Tuurlijk betaal je meer dan voor een hyundai of KIA en rij ik liever niet in een bodemloze put als de TVR of een quatroporte en een ferrari is vast ook wel te vinden voor 30.000 als je goed zoekt maar daar begin ik ook nooit aan.
Het uurloon is bij de merkdealer voornamelijk wat duurder. Mijn vader had best vaak een factuur van €1000+ plus voor beurten en reparaties aan zijn simpele 320d. Voor zijn huidige M550d zijn de onderdelen wel iets duurder als bij een normale 5-serie, maar voor de rest gewoon de zelfde prijzen.
BMW M modellen zullen nog wel meevallen, maar zodra je richting Porsche gaat dan ga je ook op dat vlak flinke stappen maken. Om inderdaad nog maar te zwijgen over exoten zoals Ferrari en Maserati. Overigens kun je bij exotische modellen binnen een regulier merk ook voor leuke verassingen komen te staan. De oorspronkelijke Honda NSX is een mooi voorbeeld. Onderdelenprijzen lagen op en boven Ferrari niveau... Ik zou me dus zeker niet blindstaren op een aanschafprijs, dat is alles wat ik ermee wilde zeggen Ik dacht dat je een toffe auto zocht die óók bruikbaar moest zijn voor de hondjes Maar die hebben dus al ander vervoer Tsja, ik zou zelf zeer geïnteresseerd zijn in de eerder genoemde Subaru BRZ inclusief Cosworth tuning. Je krijgt dan een fantastisch totaalpakket.
Ja die combi had ik nog niet gezien, vind Subaru Op de huidige Impreza na (ben meer fan van het oude model, zelfs de visogen) toch al een goede degelijke line-up hebben met standaard dingen zoals 4wd.
Ik denk, als ik dit zo allemaal lees. Dat de perfecte auto voor Coldzero mijn paarse Volvo is. +-250 PK Betrouwbaar (Gaat echt noooooooooit kapot! ) Goed imago Ruimte voor je honden (inclusief hondenrek!) Ruimte voor eventuele kinderzitjes En met een budget van 25k houdt je ook nog een leuke 8000,- euro over om hem verder te personaliseren.
Ja eigenlijk wel Kimi Maar heb een vriendin die zelf geen kinderwens heeft en ik heb aan drie honden ook mijn handen vol dus die zitjes mag je houden
Dus er komt geen kleine Cold?! Hoe moet dat nou straks, als al onze kinderen tegen elkaar gaan racen en schelden op het forum
Kan nu al niet wachten om bloed fanatiek mijn zoon aan te moedigen om harder te schelden! Het lijkt mij ook erg leuk om leider te zijn van een voetbal team. Oke, ik houd die zitjes, mag jij hem ophalen voor 16500,- Past aanstaande zaterdag?
Moet je je voorstellen. 3 van die krijsende dames, met nadrukkelijk Twents accent op de achterbank. Schiet mij maar lek!