[Multi] Mass Effect Andromeda

Discussie in 'Games' gestart door Goiz, 3 dec 2013.

1. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.777
    Maak je er toch een Kendra van in custom mode. :+

2. VapoChill

VapoChill Active Member

Leuk Bevonden:
    188
    Laatst bewerkt: 3 feb 2017
    Reckuuza vindt dit leuk.
  3. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    18.019

YAAAS PAK DIE SKINS EN JE EXTRA MULTIPLAYER BOOSTER PAACKK LEKKER IN ALLE MULTIPLAYERS BOOSTER PACKS TYFEN MICROTRANSACTIONS ALLL THE WAAAAAAAAAYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYY

Xandorra en Mallakai vinden dit leuk.
  4. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.777
    Koop dan helemaal geen game meer Recka. Ik ga die game wel spelen, MT's of niet. Het is kennelijk de mode de laatste jaren, maar ook niet zo vreemd als games 100 miljoen of meer kosten om te maken. Wij gamers kunnen dikke zeikerds zijn, beetje als Nederlanders in het algemeen. Als het je niet bevalt, vermijd het topic dan en probeer iets anders. Gelukkig kan je 1,2,3 van de originele trilogie nog wel op de One spelen. Probeer je dat toch? ;)

5. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    18.019
    Ik gooi er gewoon een kritische noot in diklip. Wat de bedoeling is op een forum.

Jorrie en Mallakai vinden dit leuk.
  6. VapoChill

VapoChill Active Member

Leuk Bevonden:
    188
    Naja is wel de meest gare preorder bonus die ik gezien heb, ik haal de game gewoon een paar dagen voor release uit de winkel, doei.
    Met beetje geluk zit die preorder meuk er ook bij.

7. AnubisNefer

AnubisNefer Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.138
    Fok al die pre order bonus. Ze hebben de Limited mako Edition hier niet, dus gewoon de goedkoopste optie voor mij.

Yourgamezone ofzo.

Ga geen 7 euro betalen voor een skin en mp bonus.

Als de mp tof is, wil ik geen xp bonussen hebben. Dan ben je sneller geleveld en dat is niet leuk.

8. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    MP van deel 3 was echt wel tof; heb dus ook goede hoop dat dat ook deze keer leuk is om te doen.

Ook hier cheapest version in de pre-order.
    Had graag willen upgraden voor een leuke limited edition met een artbook ofzo, maar een skin....don't care.

9. Davey666

Davey666 Dislocated Boy

Leuk Bevonden:
    80
    Misschien al eens gevraagd, maar is dit deel te spelen zonder de vorige drie gespeeld te hebben?

10. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.777
    Ga er maar vanuit van wel, want ik zal het even met een kleine spoiler voor je uitleggen:
    Het speelt zich namelijk 600 jaar na de oorspronkelijke trilogie af. Ze gaan voor 600 jaar in slaap als ze vertrekken. Kan zijn dat ze nog iets laten merken bij de opening van de game, naar de oorspronkelijk trilogie toe, maar ga er maar een beetje vanuit van niet. De game is door een nieuw team gemaakt, die wil waarschijnlijk echt iets geheel nieuws

En de vorige drie games zijn allemaal op de One te spelen, als je die hebt. De game zijn nog steeds de moeite waard. Onlangs heb ik Mass Effect I weer opgestart met een volledige playtrough met mijn level 60 personage, en daarna wil ik Mass Effect II en III nog doen, inclusief een aantal fantastische uitbreidingen. De uitbreidingen van Mass Effect III vind ik overigens de beste van de trilogie, gevolgd door die van Mass Effect II. Mass Effect I had ook uitbreidingen, maar die vond ik geen van beide echt de moeite waard.

Hopelijk triggered je dit een beetje om die games en uitbreidingen te spelen. :+

11. SoleSurvivorN7

SoleSurvivorN7 Active Member

Leuk Bevonden:
    222
    Vanavond weer beginnen aan Mass Effect 1. Volgende maand komt het nieuwe deel en kreeg ineens weer zin om de trilogy te spelen:) Blijven echt toffe games:)

12. Olijke Poffer

Olijke Poffer PC VR fan.

Leuk Bevonden:
    2.613
    Mee eens.. ik kijk er ook naar uit.. maar toch eerst even aankijken wat "men" er van vindt.

13. AnubisNefer

AnubisNefer Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.138
    Niks kijken, kopen kopen kopen. ;-)

14. SoleSurvivorN7

Leuk Bevonden:
    222
    Damn die main menu muziek van Mass Effect 1. Meteen weer herinnering van jaren geleden toen ik het speelde.

Reckuuza vindt dit leuk.
  15. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.777
    Nog steeds mooi, al is het wel minder dan toen de game uitkwam. Het is in november of zoiets ook alweer 10 jaar geleden dat de game uit kwam. Wat gaat de tijd snel. Kan me nog herinneren dat ik die game pas begon te volgen een paar weken voor de release en éénmaal voor het eerst bij het einde was ik helemaal verkocht. Denk wel tussen de 500 en 1000 uur inzitten. Heb hem namelijk twee keer 100 % gehaald. :+

SoleSurvivorN7 vindt dit leuk.
  16. Olijke Poffer

Olijke Poffer PC VR fan.

Leuk Bevonden:
    2.613
    Haha. Nee ik wacht even. Ik koop geen day one meer.

17. SoleSurvivorN7

Leuk Bevonden:
    222
    Ik was toen Mass Effect 2 al een tijd uit was helemaal niet bekend met de Mass Effect serie. Vond het maar niks. Echt WTF wat zei ik toen in die tijd zeg denk ik bij mezelf. Bedoel het is nu 1 van mijn favoriete serie allertijden samen met Fallout en Bioshock:+

18. Killamonkey

Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.960
    500 tot 1000 uur voor een single player game... 8) I know, tis geel, maar dat vind ik echt insane! Hoeveel in Oblivion vraag ik me af!? :+

19. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.127
    Vigil! :D

Overigens heb ik rond 300-400 uur in ME zitten geloof ik, valt nog mee :+

SoleSurvivorN7 vindt dit leuk.
  20. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.777
    Het is gewoon simpelweg meerdere charachters op level 60, alles verkennen iedere keer, alles keuzes goed doen en bij afluisteren. Tegenwoordig ram ik er door heen.

Oblivion ben ik ook nu weer mee bezig, maar zit met die game al ruim boven de 1.000 uur, maar ik moet er wel bij zeggen dat de tijd door telt als je de game op pauze hebt staan. Als ik de pauzes niet meereken, dan heb ik wel minder dan 1.000 uur. En vergeet niet dat ik ook twee keer alle 367 plaatsen heb ontdekt en erger nog; twee keer alle 60 Oblivion gates gesloten. Tik qua uren snel aan dan. :+

Deel Deze Pagina