20 feb lift de embargo voor de reviews en de download van de review copy is 45gb Pretty pretty Spoiler
Na lange tijd weer eens een game waar ik naar uit kijk! Ga ook geen enkele pre/review kijken en gewoon lekker zelf alles doen. Kom maar op!
Het is toch eigenlijk belachelijk dat twee van de, waarschijnlijk, beste games van het jaar in dezelfde week uitkomen! (Ik ga er vanuit dat RDR2 nog wel een keertje uitgesteld gaat worden, Rockstar kennende)
The Legend Of Zelda: Breath Of The Wild. Net als Horizon: Zero Dawn is het ook Nintendo's eerste open world game. Eigenlijk hebben de games op best wel veel parallellen. (Op de graphics na uiteraard )
Tja, ik was het eigenlijk nog niet van plan, maar Horizon en ME: Andromeda hebben er toch voor gezorgd dat ik paar weken terug mn TV eerder heb ge-upgrade naar een OLED 4k HDR. Ik wil gewoon VOL genieten van deze 2 games, met alle toeters en bellen.
Ben ook overstag gegaan met 4K HDR. Zeer zeker de moeite waard in combinatie met de Pro. De Pro is echt een heerlijke console.
Zou nog heel even op de nieuwe generatie TVs wachten dit jaar. Weer iets betere techniek, iets goedkoper etc. Misschien ook eind dit jaar om, anders volgend jaar.
4k wacht ik nog 2 jaar mee en dan kijk ik wel wat er qua aanbod en techniek is. Heb geen 4k blurays, geen 4k projector, geen ps4 pro, geen 4k tv. Ik mis het nog niet ookal wordt ik wel op sommige vlaktes weggeblazen door hoe mooi het overkomt.
Nou dat zeker. Ik heb pas sinds 2 jaar een nieuwe bioscoop in huis en die gaat voorlopig nog wel even mee. Destijd 1600€ voor neer gelegd. Dus dat is wel even prima zo. Plus het is net als met een nieuwe auto, de eerste twee weken is het allemaal super gaaf en nieuw. Na een maandje ben je al niet meer anders gewent en is het weer normaal geworden.
Heb ook echt zin in deze game. Ik ga deze ook eerst helemaal uitspelen voor ik aan MEA ga beginnen. GR Wild Lands hou ik er naast voor wat coop play. Maar dit is de main game!
Heb ook express de laatste filmpjes niet meer gekeken, ik laat me volledig verrassen door de game. Heb er mega zin in, vermaak me nu ook wel met The Witcher 3 tot nu toe tot deze game uitkomt