1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Sticky Gamen met een gaming headset

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door scarluuk, 12 apr 2010.

  1. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    nee, hoor past gewoon op beide consoles.
    Kies je de PS4 versie, zal je inderdaad een extra hulpstukje moeten hebben (tenzij dat gfixed is voor Xbone tegenwoordig? een 2.5 x 3.5 kabeltje voor de headset naar de controller).
    Maar de Xbone versie werkt op beide.
     
  2. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.089
    Leuk Bevonden:
    2.599
    Ja, maar niet als je beide consoles hebt met 1 headset, zonder kabels te hoeven switchen.

    Wat betreft de XB1 versie is de nieuwe A50 nu 100% wireless, met de oude A50 moest je idd nog een kabeltje naar controller hebben. Op PS4 is hij altijd al 100% draadloos geweest.
     
    AnubisNefer vindt dit leuk.
  3. ventieeeeee

    ventieeeeee Active Member

    Berichten:
    115
    Leuk Bevonden:
    4
    Bedankt jongens heb de 800x terug gestuurd en inmiddels de Astro A50 gen 3 xboxone edition besteld heb hem morgen binnen hopelijk valt ie niet tegen.
     
    Alexknl vindt dit leuk.
  4. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.089
    Leuk Bevonden:
    2.599
    Nice, laat maar even weten wat je ervan vind. Ik heb ook nog een equalizer preset die je kan proberen die ik zelf altijd gebruik met de A40TR. Volgens mij is de A50gen3 hetzelfde qua geluid, niet zeker..
     
  5. ventieeeeee

    ventieeeeee Active Member

    Berichten:
    115
    Leuk Bevonden:
    4
    Is goed Alex geef maar. Heb 14 dagen retour dus ga hem even goed testen de komende dagen. Dacht idd dat het geluid hetzelfde is. Zonder de ruis zoals bij de 800x zal het al een betere ervaring worden verwacht ik.
     
  6. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.089
    Leuk Bevonden:
    2.599
    Deze kun je allemaal eens proberen, maar met name de Simplex++++ preset vind ik de beste.
    https://www.dropbox.com/sh/u1inp6m52g7bdy0/AADhnCoGZ38HSVbKY3kXpdl5a?dl=0
    Maar let wel, ik gebruik hem in stereo modus omdat ik surround sowieso minder vind klinken dan stereo. Deze preset gebruik ik voor alles, gamen/muziek/film. Volgens mij zou het surround geluid van de A50 gen3 wel beter moeten zijn dan de A40TR die ik heb.
     
    AnubisNefer vindt dit leuk.
  7. ventieeeeee

    ventieeeeee Active Member

    Berichten:
    115
    Leuk Bevonden:
    4
    Bedankt ga het uitproberen. Eerst even normaal en dan in het weekend wat met de setting proberen.
     
  8. ventieeeeee

    ventieeeeee Active Member

    Berichten:
    115
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik heb nog niet met de settings gespeeld maar weet wel al dat ik de A50 gen3 hou.
    Wat een headset super mooi geluid zo helder echt top en er is geen white noise wat ik erg irritant vond bij de 800x.
    In de partychat ben ik ook helder te horen wat bij de 800x klonk alsof ik in een vissenkom zat is het nu allemaal goed verstaanbaar.
    Ook zit de headset lekkerder op je hoofd dan de 800x veel minder strak dit schijnt nog beter te worden met de mod kit.
    Ook minder knopjes wat ik wel fijner vind makkelijk en simpel te gebruiken.
    Wat mij ook na een tijdje op viel is dat ik nog geen 1 keer een verlies van geluid heb gehad. Dat er iets tussen de wifi connectie komt waardoor je heel even geluid verliest. Dit was bij de 800x al paar keer overkomen en soms irritant dacht dat het aan wifi lag maar blijkt nu dat de A50 dat veel beter voor mekaar heeft.

    Wat alex al zei ik vind de stereo tot nu toe ook beter dan surround. surround klinkt een beetje alsof je in een tunnel zit. Dit schijnt een stuk beter te worden met de modkit die heeft noise cancellation dus die ga ik er zeker nog bij halen.
    Ik ga morgen met de settings spelen ben erg benieuwd naar de simplex+++ van Alex
    Ik ben erg blij met de A50 gen3 enige wat ik mis van de 800x is bluetooth dat was wel erg tof met potje fifa bv, muziek van de telefoon door de headset en fifa commentaar etc tegelijk.
    Ben je op zoek naar helemaal wireless dan kan ik de A50 gen3 zeker aanraden een super headset!
     
    AnubisNefer en Alexknl vinden dit leuk.
  9. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Plus de gen 3 gaat langer mee qua batterij, als het goed is geen buzz geluid bij stiltes, lichter qua gewicht en de optie om Settings aan te passen, en dat ie automatisch uitschakelt als je hem neerlegt.
    Dit heeft de gen 2 allemaal niet.
     
  10. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
  11. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Iemand anders nog presets voor de Astro A50 Gen3 command center?
     
  12. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Heb je deze files nog? Dropbox links werken niet meer helaas.
     
  13. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.089
    Leuk Bevonden:
    2.599
    Die link had ik ook van google, met name voor die simplex++++ omdat die daarin stond. Vreemd dat deze preset nergens meer terug te vinden is nu.
    Ik heb hier mijn presets geupload want ik heb van 4 van dat lijstje (o.a. simplex) een backup gemaakt op mijn pc:
    https://drive.google.com/drive/u/0/folders/0Byuc0dgzMrjlQXdpc1JVSUhDZkE
    Laat maar even weten of die link werkt.

    Simplex blijft mijn favoriet van dat lijstje. Weet niet of "beast tweak alex" een goede is of niet, heb deze al een tijdje niet meer gebruikt.
     
    AnubisNefer vindt dit leuk.
  14. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Deze kan ik dan importeren in de Command Center toch?
     
  15. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.089
    Leuk Bevonden:
    2.599
    Yes
     
    AnubisNefer vindt dit leuk.
  16. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Top. Link werkt. Vanavond is proberen want ik vind de out of the box settings Eigenlijk minder dan de standaard Settings van de gen 2.
     
  17. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.089
    Leuk Bevonden:
    2.599
    Top. Dat had ik dus ook bij de A40TR. Ben benieuwd wat je ervan vind.
     
    AnubisNefer vindt dit leuk.
  18. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Vind het geluid van de astro a50 gen 3 echt minder dan gen 2. Ben zelf erg benieuwd
     
  19. Ferry34

    Ferry34 games/gadgets addict

    Berichten:
    4.303
    Leuk Bevonden:
    66
    Heb sinds n paar weken de turtle beach one x ....dat had ik veel eerder moeten doen zeg.

    Goed geluid, perfect met chat.
    Heb mn surround nog zelden aan.

    Ik wilde eerst eigenlijk mn oude turtle beach op mn one proberen en dus naar de mediamarkt voor zo'n audio adapter, maar toen zag ik dat de adapter ook bij meerdere koptelefoons werd geleverd.
    Losse adapter was 23 euro
    Nieuwe turtlebeach met adapter 53 euro en dat werd m dus
     
  20. SPELVERZIEKER

    SPELVERZIEKER Active Member

    Berichten:
    118
    Leuk Bevonden:
    101
    .
     
    Laatst bewerkt: 23 aug 2021

Deel Deze Pagina