Je moet OTW depay nu kopen voor 40K morgen verkoop je hem voor 60/75K. Ik zou er 2 kopen de 1 verkoop je morgen vlak voor de wedstrijd en de ander bewaar je tot hij een IF krijgt, mocht hij een IF krijgen dan verwacht ik dat zn rating 84/85
Ja iets anders kan het niet zijn.. heb mn formatie eens omgegooid naar 3-5-2, dus wat coins uitgegeven aan andere spelers. Had nog wat over dus maar een Sané OTW gekocht. Mijn gevoel zegt dat die gast gaat shinen aankomende periode Iedereen is hyped met vardy op fut. Ik heb hem net verkocht. Krijg de bal er met 1 op 1 (wat ik vaak had met hem) er 9 vd 10 keer niet in. Nu met Rashford en Musa in de spits.
Daarnaast als Depay zou mogen spelen (wat dus helemaal niet kan), dan zou hij een MOTM kaartje krijgen. En laten die nou net niet werken voor OTW kaartjes...
Mocht iemand nog een cheap bpl spits willen, Rémy is een aanrader Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Dit wordt mijn team. Alleen nog ff mArtial en smalling er in knallen;
Waarom is IF Carrasco 84 zo verschrikkelijk duur. Ik heb hem ooit voor 67 k gekocht, nu gaat ie voor 120 k weg.
Heb je de vereisten voor volgende week gezien van de wl? Heb je daar je antwoord. Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Mag wel zo zijn maar al kijk je naar de markt weet de meerderheid het niet. Hierdoor 40K per OTW draxler gemaakt omdat hij na zijn champions league goal van 120K naar 165K ging. Geheel ongelijk heeft hij dus niet. Ligt niet aan de WL van volgende week. Is op dit moment de goedkoopste manier om atletico madrid in SBC suarez te voltooien. Mensen verwachten ook een upgrade van carrasco. Als dit zo is kan je ook IF torres gebruiken voor de SBC. Hierdoor is IF torres al 27K. Heb 15 gekocht voor 17K vorige week.
Alle OTW kaarten stijgen op de wedstrijd dag, een beetje dom maar dacht dat depay zou spelen Hoe zit het met de upgrades, Als icardi van 82 naar 84 zou gaan, gaan de informs dan ook +2 omhoog?
Afgelopen weekend voor het eerst meegedaan met de weekend league. Wanneer kunnen we de rewards verwachten vandaag? En kunnen deze morgen ook nog opgeëist worden?
Vandaag vanaf 19.00 uur staan ze ingame (dus niet op de companion app of webapp) voor je klaar. Neem aan dat ze morgen ook nog te claimen zijn. Ik ben echter altijd zo greedy dat ik ze direct claim.
Haha, ik ben dus momenteel net zo greedy als dat jij ben. Maar ik heb vanavond geen tijd om de Xbox aan te knallen, en morgen wordt dat op zijn vroegst pas rond 18:00 in de avond. Vandaar mijn vraag of ze gewoon blijven staan of dat je binnen een bepaalde tijd moet toehappen...
Zijn genoeg mensen die bv wachten op een betere totw. Dus die laten het meer dan een week staan. Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Dit is mijn weekend league team voor aankomend weekend, hopelijk heb ik dit weekend meer tijd om te spelen. De afgelopen keren moeten kwalificeren via de knock out cup en dat is over het algemeen meer "sweat" dan de WL zelf. Dit is niet mijn main team en wilde eens 5ATB proberen met een opkomende RWB/LWB aangezien de CDM, LB en RB in een 4 mans verdediging denken dat ze spits zijn (speelde eerste 4-1-2-1-2 maar de CDM was vaker bij het doel van de tegenstander te vinden dan bij mijn eigen doel, de 5-2-1-2 lost dat probleem op). De wedstrijden gaan tot nu toe wel goed, geen doelpunten tegen en gemiddeld 15+ kansen per wedstrijd (en 4 of meer doelpunten). Die Amartey van 74 is belachelijk goed, hij speelt als een Legend met een sentinel kaart en dat voor maar 45K (hij is nu 100K +). Verder twijfel ik nog of ik Nainggolan of Brozovic als sub ga gebruiken, ben nog niet overtuigd in de kwaliteiten van Pogba als CAM. Lloris staat op doel btw.
Best team.. ik ga sinds ik 3-5-2 speel echt lekker. Had veel eerder moeten switchen naar zo'n formatie! Krijg nu veel meer kansen, en win ook steeds doordat ik simpelweg meer scoor.
IF dembele verkocht voor 174k BIN en terug gekocht voor 130k LOL. UPGRADE INCOMING Sent from my iPhone using Tapatalk
Hoe weten jullie zo wat de nieuwe sbc wordt met de bijbehorende eisen? Sommigen lijken dit al ver van te voren te weten. Misschien een domme vraag, maar ik volg dat niet echt! En heeft iemand een tip voor nog een zeer goede cvm? Heb kante al en coquilin, maar die laatste is matig