Deze stream loopt boter smooth http://www.azubu.tv/horizonbro 10 sec gekeken en daarna meteen weggehaald
Lol. Mie toe.. jammer dat ik de intro niet kon zien. Is al offline gehaald door Sony. Nou ja, beter ook. Zie het liever op mijn ps4-Pro.
Volgens een dude op gaf zit het qua verhaal tot nu toe helemaal goed. Enige minpunt wat ik lees is de human AI maar dat kan intern nog getweaked worden en hij/zij speelt zonder de 17GB(!) day one patch. Volgens mij is het een niet al te lange game en dat zint mij meer dan goed. Als de game zijn gehele tijd weet te boeien iig
Side missions zijn altijd belangrijk in dat. Zijn het een beetje nutteloze zoals in AC of zijn het super quests zoals in The Witcher.
Hier is wat verwarring over, maar het gaat hier niet om een day one patch. Deze 16/17GB is de initiële download om de digitale game playable te maken, om vervolgens de rest in de achtergrond te downloaden.
Dat de gameplay en graphics goed zijn dat is vrij duidelijk. Heb in meerdere previews gelezen dat Horizon een échte RPG is ipv een actie game met RPG elementen. Dus ben vooral benieuwd naar het verhaal en het niveau van de sidequests. Speelduur boeit me niet echt. Hoef niet perse een RPG van 100uur. Heb een backlog van hier tot Guatemala. Dus 30-50uur is ook prima. Review embargo verloopt maandag 09:00. Dan weten we meer.
The french reviewer that said he was at 54% in 25h just ended the main storyline. He's now at 74% in 34h07. +-50 uur voor 100% Geen idee of hij heeft gerushed ofzo Maar het is een perfecte game length voor mij. Ben een type die alles wil doen en verzamelen. Dus ga sowieso voor 100%