1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Fallout 4

Discussie in 'Games' gestart door SoleSurvivorN7, 3 jun 2015.

  1. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Verschillen normaal en Pro:

     
  2. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417
    Foliage heeft een behoorlijk verdere draw distance gekregen. Mooi.
     
  3. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417



    Mooie upgrade.
     
  4. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Far Harbor DLC uitgespeeld!

    Allereerst is het prachtig op de Pro met de supersampling en verbeterde draw distance / light effects. Maar damn, wat een epic DLC. Weet ik gelijk weer waarom ik Bethesda games zo tof vind. Prachtig hoe alles op dat eiland connected is, van de locaties tot de quests en de drie factions. Weer mooie morele keuzes. Sfeer is ook erg top, erg eerie en bedrukt. 10/10! _O_:thumbs:
     
  5. ExquisiteSteez

    ExquisiteSteez Active Member

    Berichten:
    3.198
    Leuk Bevonden:
    909
    Ik heb vandaag alles op 100% gehaald.

    Main game was vet. Maar DLC vond ik toch vies tegenvallen. Far Harbor was redelijk. Maar Nuka World was mehhh...terwijl de setting wel erg vet is.

    Best vreemd dat ze de prijs van de season pass destijds hebben verhoogd van €30 naar €50.

    Vind de content die je krijgt echt geen €50 waard. Gelukkig had ik de season pass voor €30 gekocht
     
  6. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417
    Wat vond je van Nuka World, Gakkie?
     
  7. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Godsamme, ik had deze game nog in seal liggen. Oeps! :oops:
     
    Xandorra vindt dit leuk.
  8. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Ben ik nu mee bezig. Tot zover minder dan FH...
     
  9. White Hawk

    White Hawk Emotion 98.3

    Berichten:
    660
    Leuk Bevonden:
    828
    Ik ben iig blij dat ik hem verkocht heb, meteen na de platinum:+.
    Dacht m later met alle dlc erbij weer te kopen, maar fuck that shit.
     
  10. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417
    Hoe vonden jullie Fallout 4 nu spelen t.o.v. Fallout 3 (Las Vegas?). Was het echt een mindere game, of valt het wel mee?
     
  11. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.756
    Leuk Bevonden:
    2.012
    Wat mij betreft sowieso een idiote beslissing waarmee ze zichzelf in de voet hebben geschoten. Game lijkt me prima, maar nooit gekocht ivm Season Pass, die ze vervolgens ook nog idioot duur maakten, dus daarmee veel kwaad bloed gezet bij veel gamers, en inmiddels zijn we al een flink eind verder en met zoveel geweldige games die ik nog moet kopen, heb ik het gevoel dat tegen de tijd dat de GOTY uitkomt, ik sowieso alle interesse al verloren ben in deze game...
     
  12. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Gelukkig had ik de season pass cheap, voordat die duurder werd. Far Harbor is echt dik de moeite waard, had ik niet willen missen. Nuka World is wel forgettable denk ik ...
     
  13. ExquisiteSteez

    ExquisiteSteez Active Member

    Berichten:
    3.198
    Leuk Bevonden:
    909
    Nuka World is vooral erg bagger als je de trophies/achievementswil halen. Want die gaan helemaal nergens nodig.

    Voor de rest vond ik de missies ook boring. De setting was wel erg vet; Grandchester Mystery Mansion, Safari Adventure, Kiddie Kingdom, Galactic Zone etc etc.

    Far Harbor is de moeite waard. Maar toen ik Far Harbor speelde (vlak na de release) had ik constant framerate problemen. Zal nu wel opgelost zijn.
     
  14. SoleSurvivorN7

    SoleSurvivorN7 Active Member

    Berichten:
    1.802
    Leuk Bevonden:
    222
    Je hebt Fallout 3 en Fallout New Vegas he:+ Geen Fallout 3 Las Vegas:p

    Ik blijf Fallout 3 leuker vinden, maar dat komt ook misschien omdat dat mijn eerste Fallout game was. Die wereld blijft me ook nog steeds pakken. Maar de gameplay is wel veel beter geworden in Fallout 4. Rennen, goed kunnen schieten, companions die interessanter waren etc.

    Ik moet nog steeds alle DLC spelen, maar ja als Bethesda nou eens complete edition uitbrengt dan kan ik eraan beginneno_O
     
  15. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    ik ga dus ook mooi niet voor de achievements. Ik speel gewoon zoals ik wil en zie wel wat er popt. De DLC forceert je ook een beetje om evil te spelen en dat wil ik niet, Ik probeer zo goed en kwaad als het kan toch de good guy uit te hangen. Dus ik ga voor raiders gone en merchants rule. Raiders enzo killen is ok, de rest niet. Vind de setting ook niet echt super eerlijk gezegd, maar dat kan een smaak issue zijn.

    Far Harbor draaide prima op de pro (een enkele dip) en zag er mooi, vooral sfeervol, uit! DLC die beter is dan menig full game imho.

    EDIT
    Overigens speel ik een sniper+ stealth build en ik gebruik dan ook vaak VATS. Blijft heerlijk die combat cam met gruwelijke one shot kills. Echt genieten :)
     
  16. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Nuka World ook 'uitgespeeld'. Valt me wel wat tegen van Bethesda op een aantal punten. Voornaamste punt, het blijft Role Playing, ik speel altijd de good gus (heb niks met bad guy zijn). Maar deze DLC dwingt je gewoon om bad te zijn. Nu verwacht ik van Bethesda dat er ook een good way is. In het begin leek dat ook zo. Zo krijg ik al vrij in het begin de quest om
    de gang leaders te killen om de merchants vrij baan te geven.
    . Eerst maar ff gekeken wat de Raiders allemaal wilden en het hele park 'vrij' gemaakt. Maar dan moet je ineens settlements (mijn eigen!) aan raiders gaan toewijzen en opbouwen. Maar ik wil de Raiders helemaal niet helpen een voet aan de grond te krijgen in de commonworld. Dus die optie wijs ik af. Hup gelijk quest (en achievement) gemist. Ik denk, dan ga ik voor die eerder gekregen quest, maar
    na het killen van alle raiders en alle leaders krijg je en simpel bedankje en that's it. Einde. Geen quests meer, niks. Terwijl je als je de andere kant op gaat nog een aantal questlines krijgt en achievements. Zelfs de enige zilveren achievement heeft geen "good" tegenhanger. Erg matig Bethesda!

    Ik ga niet puur voor de trophies de evil kant spelen. Had ik FH maar laatst gespeeld, had ik niet zo'n zure smaak in de mond :|

    Nu zijn er nog drie van die workshop DLCs, maar die ga ik skippen. Falllout 4 eindigt hier voor mij. Al met al reuze van genoten, jammer van Nuka world ...
     
  17. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    "This weekend you can explore everything a post-nuclear Boston has to offer with the first-ever Fallout 4 Free Weekend. From May 25 to 28, Xbox Live Gold Members and Steam users will be able to play all of Fallout 4's base content and try out Mods for free.

    In tandem, Steam, PlayStation Store and Xbox Live will offer savings for Fallout 4's base game and Season Pass, with discounts up to 67% off"
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  18. SoleSurvivorN7

    SoleSurvivorN7 Active Member

    Berichten:
    1.802
    Leuk Bevonden:
    222
    Kom nou eens met de complete edition of wat het ook voor naam mag hebben:mad:
     
  19. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417
    Dat wordt waarschijnlijk een aankoop. Ben een tijdje op deze game aan het azen.
     
  20. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Laat ze maar eens eerst met een "no bugs and good performance edition" komen. :p
     

Deel Deze Pagina