Echt totaal niet meer inderdaad hé. Ik probeerde het laatst met een trial van Getflix maar helaas werkt het niet. Je ziet wel wat ze te bieden hebben maar zodra je iets kiest krijg je een error. Ze hebben echt alles eraan gedaan en zijn erin geslaagd. Hopelijk gaat Netflix NL wat beter worden qua films en ook anime. Ze hebben al een stuk meer anime dan eerst maar nog steeds bizar weinig en weinig echt boeiende films ook.
Geniale shit. Frodo is sowieso dope. Was in Wilfred ook tof. Volgens mij ook een prima dude om in real life een biertje mee te pakken. Like it a lot.
Hm, je kan dus via de app films downloaden zodat het je geen data kost onderweg. Wist ik niet eens, kwam er toevallig achter. Ideaal, scheelt weer.
Deze serie staat nog niet echt lang op netflix maar het is echt een aanrader. Ik ben zelf bij aflevering 4 van de 10 en lees dat de rest ook prima is. Voor de liefhebbers van de killing, bridge en Broadchurch: deze kan je blind aan zetten (niet letterlijk).
Ik heb net season 2 gezien, en die vond ik ook erg goed weer Heerlijk die arthouse/filmhuis achtige series
Ik ga dit weekend beginnen aan seizoen 2. Vond vooral de sfeer erg goed neergezet. En de mix van heden/verleden is ook goed gedaan.
The missing is een hele goede serie Vooral Seizoen 1 greep je naar de keel vond ik. verstuurd via Tapatalk
Ineens werkt Netflix totaal niet meer. De app op Xbox en tv allebei niet. Site ook niet. Bij een vriend werkt het allemaal wel. Ondervinden jullie problemen?
Nee dat was alweer een jaar geleden geloof ik en toen meteen een insane lastig password gemaakt. Impressies over de nieuwe serie Iron Fist zijn niet best. Een Arrow achtige serie lees ik en totaal niet de kwaliteit van de andere Marvel Netflix series. Jammer.