Dan hoop ik op zo'n manier als in Mass Effect 3. En ik hoop ook dat de MQ en SQ missies weer gescheiden staan, dat was in Mass Effect 3 niet het geval en maakte het een warboel van jewelste.
Nee, Mass Effect 2 was niet mijn game, had liever meer RPG elementen en gameplay erin gezien, dan had ik het allemaal wat draaglijker gevonden. Ik haat het als een RPG in eens een ommezwaai maakt naar een bijna complete shooter. En ik kon ook niet wennen aan de samenwerking met Cerberus en de Illlusive Man.
Godzijdank was de nieuwe Normandy een pluspunt in Mass Efect 2, met gelukkig Joker aan het roer. Stuk betere ruimteschip dan de oorspronkelijke Normandy.
Nope, komt gewoon door de shooter kant die de game opgegaan is dat ik hem nooit echt leuk heb gevonden. Loyaliteitsmissies maakten dat nog wat erger, dat hadden ze beter kunnen skippen met gewoon praten met je crew en het gat opvangen met meer SQ. SQ ontbrak het nogal aan in Mass Effect 2 vond ik. Veel te veel focus op de MQ, maar ieder zijn ding natuurlijk.
Klik om te vergroten...