Gewoon verstand op 0 en doorgamen, game wordt idd vanzelf toffer met wat gruwelijke momenten ja. Zo lang is de game ook niet.
Weet iemand of de boost mode de framerate een beetje stabiel maakt? @fredfenster Game pakt zeker wel op. Het is erg leuk om met zijn 2en te spelen. Speelde het met mijn vriendin en ik liet haar als keuzes maken terwijl ik speelde. Had op deze manier veel meer lol dan in mijn eerste playtrough.
Chapter 8. Paar keer goed geschrokken, vanavond verder en hopelijk de game klaar. Worstel mij echt erdoorheen. Verhaal is goed, maar het lopen en vooral de manier waarop je hoofd en/of de flashlight richt erger ik mij kapot aan. Nee, niet mijn game dit maar ik ga het afmaken. Met tegenzin..... ;-)
Yes, nu nog tijd om te spelen. Ben The Witcher 3 aan het afronden en daarna is het tijd voor Horizon. Maar voor de prijs kon ik het niet laten liggen
Jij hebt ook altijd scherpe prijzen voor de games die je wegdoet, dus ben blij dat je het had gekocht van mij. Veel plezier ermee.
Zo ik heb 'm ook recentelijk gekocht en in 2 dagen uitgespeeld. Heerlijke game, die je helemaal in het verhaal zuigt. Mede door het laagdrempelige niveau is dit echt een game voor mij om snel uit te spelen. QTE's ook super tof! Spoiler Ik hield er 3 over, maar wel de 3 waar ik het meest mee had . Sam, Matt en Chris!
Spoiler Nou dat had ik ook tot hoofdstuk 9 en 10 kwamen. Met Ashley verkeerde keuze gemaakt in de mijnen en met Josh begrijp ik 'm niet 100% en op einde denk verkeerde keuze gemaakt .
Spoiler Hoe had je het met Josh? Is al een tijdje geleden dus weet het niet zo goed meer Op het einde gelijk de lichtschakelaar ingedrukt?