1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Sticky [Film] Algemeen [Deel 30]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Fiasco, 9 nov 2013.

  1. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.514
    Geil is ze he
     
  2. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Fuck Amy Adams.

    [​IMG]
     
    Reckuuza vindt dit leuk.
  3. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
  4. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Betere trailer dan die van comic con. Will download. :+

     
    AnubisNefer vindt dit leuk.
  5. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Erg benieuwd hiernaar idd. Lijkt mij super vet.
     
  6. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Lion gezien, damn wat een schitterende film.
     
    AnubisNefer vindt dit leuk.
  7. L.A.

    L.A. Active Member

    Berichten:
    656
    Leuk Bevonden:
    4.873
    Ik dacht even nieuwe Vikings seizoen
     
  8. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Assassin's Creed

    Begon wel goed maar langzaam werd het steeds meer verwarrend. Heel vreemd allemaal. Weinig beelden ook in het verleden maar dat was niet zo heel erg. En waren de beelden en vecht scenes wel prima gedaan. Maar verder een hele film die je morgen weer vergeten bent want niks was echt bijzonder.

    6.5/10


    Hacksaw Ridge

    Dacht probeer het even. Zal toch wel zo Amerikaanse religie crap worden (gezien die genomineerd is bij de Oscars) Was het ook wel een beetje. Maar het eerste uur was eigenlijk best goed gedaan en werd het best goed opgebouwd zonder dat vervelend werd. Daarna gaat het over in actie en daar had ik wel wat problemen mee. Ik vind het goed als de actie brutal is want dat was het toen ook. Maar ze ging echt iets te ver met sommige dingen. Bepaalde deaths puur om te shockeren en voelde helemaal niet realistisch aan. Zeker in de eerste grote actie scene. Had hem toen bijna uitgezet want ik vond het bijna respectloos. Gelukkig werd het daarna iets minder en gaat de film verder als typisch Hollywood eigenlijk.

    6.5/10
     
    Laatst bewerkt: 21 feb 2017
  9. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Dit had ik met Fury ... dat werd ook allemaal een beetje te in beeld gebracht. Maar ... als ik dan ga kijken wat voor gruwelijke dingen er gedaan zijn tijdens de periode verbleekt de film bij de werkelijkheid.
     
  10. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Vond het begin van Hacksaw juist saai. Na een uur bijna in slaap gevallen en toen het eindelijk een beetje op gang kwam was m'n aandacht al aardig verslapt. Had er hoge verwachtingen van, maar vond hem dus wat tegenvallen.
     
  11. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Ik heb dit gehad met die vreselijk saaie The Hurt Locker. Tig nominaties en Oscars en uiteindelijk halverwege in slaap gevallen.
     
    AnubisNefer vindt dit leuk.
  12. Obscure Thing

    Obscure Thing Active Member

    Berichten:
    1.026
    Leuk Bevonden:
    142
    The Hurt Locker is geniaal, geweldige film. In tegenstelling tot het gedrocht American Sniper wel een reëel beeld van die oorlog daar.
     
    Scorp2111 en L.A. vinden dit leuk.
  13. Obscure Thing

    Obscure Thing Active Member

    Berichten:
    1.026
    Leuk Bevonden:
    142
    Trouwens, de weergave van geweld is eigenlijk wel een interessante discussie. Want zijn de gruwelijke scenes die bijna pijnlijk zijn om te kijken nou echt wel zo erg? Geweld in Hollywood krijgt bijna een pervers popcorn achtig smaakje. Geweld zou eigenlijk moeten choqueren en walgen in plaats van amuseren.
     
  14. Garrett

    Garrett Active Member

    Berichten:
    964
    Leuk Bevonden:
    8.739
    Maak dan een Docu. Een film is wat mij betreft amusement. Natuurlijk mag het soms best hard en confronterend zijn, ligt ook vooral aan de film lijkt me.

    Geweld door John McClane moet gewoon vet zijn en niet ongemakkelijk.
     
  15. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Blij dat ik niet de enige ben. Had zelfs een exclusieve Japanse bluray steelbook gekocht, kwam de film eindelijk aan en bijna 100 euro verder, vond ik de film geen k#t aan.

    Snapte niks van de Oscarnominaties. Wat een saaie film vond ik dat.
     
  16. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Ging mij om deze scene. Het ging gewoon te ver. Dat shield gedeelte ook....

    Vanaf 3:20

     
    Laatst bewerkt: 22 feb 2017
    Rampage en L.A. vinden dit leuk.
  17. Obscure Thing

    Obscure Thing Active Member

    Berichten:
    1.026
    Leuk Bevonden:
    142
    Dat shield gedeelte is er wel over ja. Krijg een beetje een rambo-vibe bijna. Maar die openingsscène van Saving Private Ryan is eigenlijk de perfecte combinatie tussen gore en stijl.
     
    Reckuuza vindt dit leuk.
  18. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Dat met die darmen, dat blijft me daarvan nog het meeste bij. Shield gedeelte in HR is inderdaad wat over de top, maar voor de rest neem ik de blood and gore niet zo streng mee. Japanners waren knettergek in die tijd, dus de filmmakers zijn nog relatief bescheiden. Lees maar eens over eenheid 731, het Auschwitz van Japan, wellicht nog erger dan het origineel.

    Als je je daarover ingelezen hebt, dan neem je in geen enkele oorlogsfilm de blood and gore meer zo streng mee. Eenheid 731, die zo'n 500.000 mensen vermoorden, gaat wat betreft blood and gore over alles heen. Om die reden neem ik HR niet zo nauw met de werkelijkheid, want die is nog veel erger met Eenheid 731.

    Op Flabber stond een artikel over Eenheid 731, van een Nederlandse historicus. Post ik liever niet, want er staan hele nare foto's in, in vrij hoge resolutie.
     
  19. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.514
    Hacksaw Ridge
    Ik lach me dood om deze film. Wat een ontzettende corny ass shit. Man man man man. Desondanks prima vermaak.
    6/10
     
    L.A. vindt dit leuk.
  20. L.A.

    L.A. Active Member

    Berichten:
    656
    Leuk Bevonden:
    4.873
    Wauw.. die lichamen ook die als poppen in het rond vliegen.

    Shiit. voegt echt geen ene kut toe aan de film. Je kan er eigenlijk alleen maar om lachen.
     
    Reckuuza en Hybrid vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina