Meerdere ?
Volgens mij maar 2, hooguit 3 (van de 68 ofzo)
100 - 5
98 - 2
97 - 1
96 - 1
95 - 9
93 - 2
92 - 3
90 - 23
88 - 3
87 - 2
85 - 4
80 - 9
75 - 1
70 - 2
50 - 1
46/68 are 90% and above.
18/68 are 80%-88%
4/68 are 75% and below.
Eurogamer heeft het spel geen recommend gegeven. Maar ik vond het alles behalve een negatieve review. Wel vaag dat ze het spel met The Witcher 3 vergelijken. Maar goed...
Er zullen nog wel wat reviews bijkomen. We zullen wel zien hoeveel negens/tienen of juist mindere reviews er nog bij komen.
Ben vooral benieuwd naar de review van EDGE.
Ach ja, uiteindelijk zijn reviews subjectief. En moet je voor jezelf bepalen of je het spel wil halen.
P.S. Killzone 2 is trouwens VEEL vetter dan Killzone 3. Best grappig dat je die vergeet op te noemen.
En geen topstudio ? Het is maar hoe je het wil bekijken. Nee ze zijn (nog) niet van Naughty Dogs niveau. Maar welke studio is dat wel ?
Maar graphics-wise behoren ze tot de besten. Ik heb in ieder geval nog geen openworld game gezien die er zo mooi uitziet. Heb vandaag ook meerdere malen gelezen dat dit de mooiste open world game ooit is. Technisch zit het ook goed in elkaar (zie DigitalFoundry filmpje).
De GG games vallen vooral story wise wat tegen (gelukkig is die niet het geval bij Horizon, als ik de reviews moet geloven). Voor de rest doen ze het gewoon goed. Ze zijn niet voor niks een first party studio.
Laatst bewerkt: 20 feb 2017
AnubisNefer en Mallakai vinden dit leuk.