1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PS4] Horizon Zero Dawn

Discussie in 'Games' gestart door WinterBase, 16 jun 2015.

  1. Mallakai

    Mallakai Active Member

    Berichten:
    4.406
    Leuk Bevonden:
    1.570
    Fuck The Witcher 3 game is toch te groot. :+

    Overigens eens met BigKabuto MS laat het te veel hanhen met hun eigen studios, ik heb mijn X1 nog voor exact 1 game en dat is voor State of Decay, Crackhoer 3 boeit me niet eens.
    State of Decay gaat echt huge worden, maar MS moet meer zelf investeren in de eigen studio's en laat aub die oude games als Gears of War of Halo 9000 aub eens liggen.
     
  2. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Goed of niet, kunnen jullie een pareltje als tw3 niet als vergelijkingsmateriaal gebruiken? Dat stelt alleen maar teleur voor verder misschien een uitstekende game. Dit zal niet kunnen tippen aan the witcher.
     
  3. ExquisiteSteez

    ExquisiteSteez Active Member

    Berichten:
    3.198
    Leuk Bevonden:
    909
    Maar niet de eerste RPG

    Graphics wise en technisch wise is Horizon heel indrukwekkend. Op dat gebied doen ze imo niet onder voor The Witcher 3.

    Maar waar het mij meer om ging was het verhaal en het niveau van de sidequests.

    En als ik de meeste reviews moet geloven zit het story wise gewoon goed in elkaar.

    Maar het niveau van The Witcher 3 is op dat gebied ongekend hoog. Kijk alleen al naar de expansion packs en de hoeveelheid uren gameplay

    Dat is wat meer bedoelde.

    Snapte die vergelijking dus niet echt
     
    Maddmonkey vindt dit leuk.
  4. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.477
    Leuk Bevonden:
    8.472
    Ach, je gaat het nog wel vaker zien dit jaar. Mass Effect: Andromeda gaat ook vergeleken worden met The Witcher 3, let maar op.
     
  5. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    GG heeft gekeken naar CDPR (The Witcher) mbt hoe hun d'r missions en sidequests/missions hebben opgebouwd.

    Denk dat daar de vergelijking van komt?
     
  6. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.457
    Leuk Bevonden:
    3.421
    Het is niet dat tW3 iets heeft uitgevonden. Misschien geperfectioneerd...

    Dan zal ik HZD toch maar zelf moeten gaan spelen om erachter te komen waar dit het meeste op lijkt. Ik verwacht (here it comes): een open world game met wat hunting (Farcry) en lichte RPG elementen zoals in Tomb Raider (chicks met bogen FTW), gemixt met quests zo gedetailleerd uitgewerkt dat het afgekeken lijkt van tW3 en een dialoog opties systeem direct gelicht uit Mass Effect. Verder bevecht je monsters zo groot dat je ze kunt beklimmen zoals in Dragon's Dogma en je rijdt veel op een paard zoals in Red Dead Redemption. Vergeet niet een vleugje Enslaved aan de setting toe te voegen.

    Maar eigenlijk is het gewoon Farcry Primal on steroids. :+
     
    Laatst bewerkt: 20 feb 2017
  7. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    Ik hoop alleen dat het niet teveel nutteloos verzamelen wordt of side quests die allemaal op hetzelfde neer komen.
    Ik ga verder niks kijken of lezen, laat me liever verrassen.
     
    AnubisNefer vindt dit leuk.
  8. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Ja hier ben ik het na wat video reviews gezien te hebben wel het meest mee eens. Doet mij heel erg aan FC denken. Setting is wel echt _O_ ziet er ontzettend goed uit, eindelijk ook een game die op beide consoles gelukkig prima draaien. Nee, dit ziet er zeker niet verkeerd uit! Ik ga alleen wel even wachten :) Games zijn tegenwoordig zo snel alweer verder afgeprijsd en heb net The Last Guardian besteld.
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  9. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Klinkt als een game voor mij ;) Ik ga me er prima mee vermaken, ik weet het zeker !
     
    Xandorra en Zifnap vinden dit leuk.
  10. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Dat laatste gaat alleen nooit gebeuren. De developer The Coalition heet zo om een reden en 343 is puur voor Halo. Het schijnt zelfs dat ze het liefst niets anders willen maken, of dat waar.... dunno.

    343 is immens groot, ik zeg verdeel het in twee teams. Maak Halo 6 af, maak er iets moois en vooral beters dan 5 van en laat daarna team 1 werken aan toekomstige Halo titels en team 2 met een volledig nieuw project. Ik zal mijn Xbox One, straks Scorpio sowieso houden als main console maar dat MS absoluut nieuwe namen kan gebruiken in hun library is een keihard feit. We gaan het zien tijdens E3, hoogstwaarschijnlijk de nieuwe game van Moon Studios, de makers van Ori and the Blind Forest en vast ook echt wel een nieuwe IP aankondiging. Maar hoe mooi zou het zijn als beide partijen gewoon elk jaar met keiharde exclusives en vooral nieuwe IP zouden komen en op die manier flink tegen elkaar strijden. Maar ja.
     
  11. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.441
    Leuk Bevonden:
    17.550
    Zit MP af te struinen voor een ps4..

    Fuck mn leven
     
    fredfenster en Tim vinden dit leuk.
  12. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.457
    Leuk Bevonden:
    3.421
    PS4 PRO Reckuuza... PRO. Nu geen gekke keuze meer maken, he? ;)
     
  13. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.441
    Leuk Bevonden:
    17.550
    Nee geen pro gek. Tenzij jij me die 100eks extra geeft.
     
  14. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.457
    Leuk Bevonden:
    3.421
    Rienbu en Reckuuza vinden dit leuk.
  15. Xandorra

    Xandorra Eigenlijk best wel gezellig

    Berichten:
    1.258
    Leuk Bevonden:
    554
    Reckuuza vindt dit leuk.
  16. ExquisiteSteez

    ExquisiteSteez Active Member

    Berichten:
    3.198
    Leuk Bevonden:
    909
    Reckuuza vindt dit leuk.
  17. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.441
    Leuk Bevonden:
    17.550
    Godverdomme
     
    Xandorra en Maddmonkey vinden dit leuk.
  18. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Die heeft geen invloed op de prijzen hoor :cool:
     
  19. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.432
    Leuk Bevonden:
    4.963
    Ik zou voor een Pro gaan.
     
    Reckuuza en fredfenster vinden dit leuk.
  20. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Sowieso voor de Pro gaan. Ik denk dat je anders spijt gaat krijgen ervan. Zeker als je straks een 4K tv zou hebben of als je die al hebt.... man dan moet je hem sowieso halen. :)
     
    Reckuuza vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina