1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PS4] Horizon Zero Dawn

Discussie in 'Games' gestart door WinterBase, 16 jun 2015.

  1. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.457
    Leuk Bevonden:
    3.420
    Sodeju, daar zeggen jullie zoiets. Dacht even dat die bundels Pro waren. Sorry Reck, wanneer je nu nog voor de PS4 gaat moet je gewoon voor de PRO versie gaan. Zie reden hierboven. :cool: Mijn toevoeging: Sowieso een geweldige machine (zie al die goede PS4 titels de laatste maanden) en een stapje omhoog t.o.v. de ONE/PS4 main. Deze machine heeft gewoon meer power in huis. Zelfs wanneer je uiteindelijk voor de Scorpio wilt gaan is de pro nu nog interessant. Zal heus wel goed komen met de Scorpio, maar ik verwacht tijdens de release lineup niet gelijk een hele hoop goede titels (lukt eigenlijk maar weinig consoles), dus dan zit je zeker nog een hele tijd goed met een PS4 pro en One.

    Maar het klopt dat de pro idd weer een stukje duurder is en ik mis nog steeds een leuke bundel optie.
     
    Laatst bewerkt: 21 feb 2017
    Reckuuza vindt dit leuk.
  2. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.432
    Leuk Bevonden:
    17.525
    Eerst maar weer even ergens wat geld binnenharken gasten. :+
     
  3. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.312
    zetten ov'tje g, paar barkie no spang
     
    Reckuuza vindt dit leuk.
  4. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Scorpio zou met de info die we nu hebben wel een stuk krachtiger worden dan de pro. Oftewel multiplats gaan daar beter op lopen.
     
  5. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.457
    Leuk Bevonden:
    3.420
    Klopt, Scorpio is uiteindelijk veel sterker maar dat ligt nog verder in de toekomst. Die machine moet zich sowieso nog gaan bewijzen. Ben zelf buiten dat meer geinteresseerd in de exclusives en minder in de multiplats. Die games halen vaak toch al minder uit de diverse platformen en ik vermoed dat de Pro daar al meer dan goed genoeg voor is.
     
  6. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik ben zelf ook erg benieuwd naar hoe drastisch de verschillen zullen zijn in games zoals RDR2 bijvoorbeeld. Als het waar is dat de Scorpio ongeveer een hele PS4 sterker dan de Pro is dan zou je wel behoorlijke verschillen mogen verwachten. Het is altijd maar afwachten.
     
  7. ExquisiteSteez

    ExquisiteSteez Active Member

    Berichten:
    3.198
    Leuk Bevonden:
    909
    Moet het nog maar eens zien. Denk dat het in de praktijk reuze zal meevallen

    [​IMG]

    Uiteindelijk gaat het om de exclusives. Who gives a fuck wie de krachtigste console heeft.

    Als je geen vette games hebt houdt het op.
     
    AnubisNefer vindt dit leuk.
  8. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Hahah wel komisch om dit zo te zien, na eerst argumenten gelezen te hebben (ook op dit forum) waarbij de kracht van de console wel aangehaald werd . Uiteindelijk draait de game industrie veel meer op de multi plats dan exclusives.

    Maargoed, dat is voer voor andere topics. Ik kijk iig wel uit naar deze game. Hopelijk verkopen ze ook wat tijd erbij, want mass effect komt ook nog uit.. goddamn
     
  9. ExquisiteSteez

    ExquisiteSteez Active Member

    Berichten:
    3.198
    Leuk Bevonden:
    909
    Als de X1 aanzienlijk sneller was dan de PS4. Zou jij op dit moment een X1 halen of een PS4 (als je moest kiezen) ?

    Kijk alleen naar de exclusives die Sony dropt in de eerste 3-4 maanden van 2017:

    Kingdom Hearts HD 1.5 + 2.5 ReMIX
    Kingdom Hearts HD 2.8
    Persona 5
    Gravity Rush 2
    Horizon Zero Dawn
    Yakuza 0
    Nier Automata
    Tales of Berseria
    Nioh

    De meeste multi plats schijnen ook beter te draaien op de PS4. Maar eerlijk gezegd merk ik nauwelijks verschil.
     
    Laatst bewerkt: 21 feb 2017
  10. Xandorra

    Xandorra Eigenlijk best wel gezellig

    Berichten:
    1.258
    Leuk Bevonden:
    554
    Ik heb ze alle twee gekocht en heb besloten eerst met HZD aan de slag te gaan
    Wat in het vat zit verzuurd niet.

    verstuurd via Tapatalk
     
    Reckuuza en Olijke Poffer vinden dit leuk.
  11. Rienbu

    Rienbu Active Member

    Berichten:
    2.846
    Leuk Bevonden:
    711
    Eerst maar eens afwachten wat Scorpio word. Heel veel sterker is mooi maar er moet wel wat uitkomen aan exclusives imo.
    Hoop dat MS een goede console en een heel veel beter spelaanbod gaat bieden. Wie weet koop ik dan weer een Xbox.

    @Reckuuza

    Koop een pro man. Even doorsparen. De pro is een heerlijke console
     
    Reckuuza vindt dit leuk.
  12. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    De Pro is een super fijne console. Nu met de nieuwe OS. De boost mode werkt bv echt heel erg goed. Ik zie echt een enorme verbetering met bv Pcars. Die draait nu zoveel soepeler.
    De scorpio zal vele malen sneller zijn en de games nog mooier. Maar ja, alles went ook weer zo snel.. We keken onze ogen uit bij de eerste Tomb Raider. Man dat was echt zo mooi, dat water hoe ze daar doorheen zwom. Als je nu diezelfde beelden ziet op Youtube dan ga je lachen om de GFX..
     
    Rienbu vindt dit leuk.
  13. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.430
    Leuk Bevonden:
    4.955
    Multiplats koop ik meestal voor de PC, exclusives van de Bone kan ik daar ook op spelen tegenwoordig, en de PS4 is mooi voor de exclusives (en misschien sommige multiplats).
     
  14. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.901
    Leuk Bevonden:
    3.280
    Jullie verwachten allemaal veel te veel van die scorpio denk ik.:+
    Zal vast wel iets krachtiger zijn maar of je er zoveel verschil in ziet eerst even afwachten.
     
  15. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Nou ik denk wel dat er behoorlijk verschil zal zijn. Maar of ik daar nu heel warm voor word. Ik heb liever leuke/goede games dan een console op anabole.
     
  16. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.457
    Leuk Bevonden:
    3.420
    Ben het met jullie eens over de exclusives. Voor mij is de Scorpio op dit moment niets meer dan een mooie belofte. Sony verovert nu terrein op Microsoft. Hoop dat de Scorpio helpt met de inhaalrace, maar dan zal het wel met kick ass games moeten komen. En om heel eerlijk te zijn verwacht ik over 3/4 jaar alweer een PS5. Sony heeft (verstandig IMO) gekozen voor een kortere hardware cyclus. De race naar de sterkste console houdt dus niet op bij de Scorpio, maar begint dan pas.

    Terug naar HZD, de positieve reviews blijven komen. Grootste kritiek tot nu toe is dat sommige gameplay elementen niet zo next-gen zijn als de graphics, maar gewoon oké tot goed. Eigenlijk weinig schokkends.








    EDIT: Easy Allies reviewer, is dat dezelfde kerel die jarenlang reviews bij Gametrailers insprak?
     
  17. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
    Geloof best dat hij een stuk krachtiger gaat worden dan de Pro maar daar zal dan waarschijnlijk ook een prijskaartje tegenover hangen.Als die boven de €400 gaat kosten Al de Scorpio voor de wat meer casual gamers al een stuk minder interessant worden gok ik
     
  18. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Wat is next gen gameplay??
     
  19. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Easy Allies zijn al die gasten van Gametrailers. Idd Brandon Jones is de voice en verder Bloodworth, Bosman, Huber en nog een paar.
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  20. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik als gamer die Xbox altijd geprefereerd heeft vind dit echt wel nice. Geen gelul meer om resoluties en hopelijk ook geen framerate onzin. En het simpele feit dat het de machine is voor multiplats vind ik genoeg reden om blij te worden. Geen vette games zou ik niet willen zeggen, ze hebben zeker wel sterke titels maar ze zouden wat meer nieuwe IP absoluut kunnen gebruiken. Sea of Thieves is er eentje.

    Ik denk dat Scorpio vooral meer games in native 4K gaat krijgen terwijl Pro die checkerboard techniek hanteert, wat zeer prima is want volgens Digital Foundry is dat haast niet te zien. Het gaat ook afhangen van de hardware. Men blijft hopen op een Ryzen CPU in de Scorpio maar ik denk dat het prijskaartje dan gerust richting 499 gaat. Denk niet dat MS dit wil.
     
    Laatst bewerkt: 21 feb 2017

Deel Deze Pagina