Knappe save! This Porsche Cayman GT4 Clubsport driver had the insane ride of his life after losing control at 160 mph on one of the most unforgiving tracks on Earth: the Nürburgring Nordschleife. Somehow, someway he manages to keep the spinning top of a Porsche out of the walls. Phew. https://www.facebook.com/donutmedia/videos/685583314937149/
Vanavond even racen? @HRT WietHoK NL, @ColdzeroNL, @Racerblade01, @Kimi NL, @B Tender. Ben beetje kwijt wie dit spel nou heeft. Iedereen is welkom!
@asjemenou75 @loyallronin @hillss En volgens mij ook autogespot en lapje nl, alleen hun naam weet ik hier op het forum niet
Yess! ik ook! Edit: Shit ik ben even vergeten dat mijn Xbox gebriked is. Dat komt door die Preview shit. Elke keer als ik mijn Xbox opstart blijft hij zwart scherm weergeven, ook als ik hem los koppel van het internet. Dit probleem heb ik al een week maar heb er nog geen tijd voor gehad om er naar te kijken Was ik er maar eerder uit gegaan
Ugh, ik was die bullshit ook vergeten. Bij mij is die niet gebricked, maar kan al een week geen multiplayer spelen.
Lijkt me leuk. Probeer aan te haken echter.... die irritante kids hebben vakantie en eisen ook hun Xbox tijd . Als het lukt join ik.
Erger nog, we hebben een gewone ONE en een ONE S boven maar sinds ze LIVE hebben ontdekt willen ze natuurlijk samen spelen, de ratten...
Niet best mannen!! Ben ik stiekem toch blij dat ik na de eerste preview van dit jaar er uit ben gestapt