Toch jammer dat er altijd klinkklare bullshit verkondigd wordt hier soms.
Ik had al sinds dag 1 mijn grote twijfels over zowel Horizon als Andromeda. Gisteren nog gaf ik grondige redenen waarom ik grote twijfels had over Horizon, zoals dat het mij gewoon nog weinig doet. Grafisch prachtig zei ik maar het blijft een Guerilla Games game en over het algemeen vind ik die gewoon zeer matig.
Maar inderdaad hoor, ik noemde wat negatieve reviews op en uiteraard voor het gemak wordt er vergeten dat ik ook zei dat als er zoveel positieve reviews zijn het ook wel weer wat moet zeggen. Maar maakt allemaal niet uit......maar nogmaals, ik ben niet speciaal negatieve reviews gaan zoeken om daarop maar te besluiten dat het geen game is. Dat is heel duidelijk, lees maar terug.
As for Andromeda.... de trailers tot nu toe doen mij zeer weinig, de personages etc. Combat ziet er gaaf uit maar die gebieden in die combat trailer zijn gewoon leeg, niemand heeft het over een kaal boompje. Het is gewoon een simpel feit dat die gebieden fucking leeg ogen en dat is jammer.
Jullie twee maken er weer iets heel anders van. Begint een beetje vervelend te worden. Jullie hebben dus duidelijk dat ik in vervolg maar gewoon lieg.... bij deze:
Horizon lijkt me echt de allerbeste game ooit, vooral zo tof dat er geen repetitive Missions in zitten. Teveel games hebben dat tegenwoordig. Echt heel sterk hier. En Andromeda wordt zonder twijfel de beste Mass Effect van allemaal. Ik kan het echt waarderen dat die gebieden er heel vol en levendig uitzien. Vooral totaal niet nogal kaal ook.
Laat iedereen aub gewoon hun mening hebben en bitch er eens wat minder over. Als ik nou alleen maar zou kenkeren op een game zonder onderbouwing... more power to you, maar ik onderbouw het juist altijd wel.
Laatst bewerkt: 21 feb 2017
AnubisNefer vindt dit leuk.