Assassin's Creed
Begon wel goed maar langzaam werd het steeds meer verwarrend. Heel vreemd allemaal. Weinig beelden ook in het verleden maar dat was niet zo heel erg. En waren de beelden en vecht scenes wel prima gedaan. Maar verder een hele film die je morgen weer vergeten bent want niks was echt bijzonder.
6.5/10
Hacksaw Ridge
Dacht probeer het even. Zal toch wel zo Amerikaanse religie crap worden (gezien die genomineerd is bij de Oscars) Was het ook wel een beetje. Maar het eerste uur was eigenlijk best goed gedaan en werd het best goed opgebouwd zonder dat vervelend werd. Daarna gaat het over in actie en daar had ik wel wat problemen mee. Ik vind het goed als de actie brutal is want dat was het toen ook. Maar ze ging echt iets te ver met sommige dingen. Bepaalde deaths puur om te shockeren en voelde helemaal niet realistisch aan. Zeker in de eerste grote actie scene. Had hem toen bijna uitgezet want ik vond het bijna respectloos. Gelukkig werd het daarna iets minder en gaat de film verder als typisch Hollywood eigenlijk.
6.5/10
Laatst bewerkt: 21 feb 2017