Super nice zoveel verschillende special cards. Een Luukie op CM zou ik echter nooit doen, maar het ziet er wel vet uit en misschien werkt het wel haha. Willems IF lijkt mij trouwens 1 van de meest ideale LM's van dit spel voor 3421. Misschien kijken of je hem daar neer kan zetten. Een voorbeeld zou van Dijk CB er neerzetten met een Stekelenburg IF op goal. Dan kan je evt. Jørgensen en Luuk omwisselen en Depay op LW zetten als je wilt. Maar je moet natuurlijk gewoon doen wat je zelf leuk vind.
Nou ik ben van account gewisseld en mijn coins overgezet,heb nu 1,25mil.Zijn er spelers die jullie erg aanraden?Ben er namelijk even uit geweest he
Ik zou nu la liga of bundes gaan doen. Aangezien je daar de aankomende wl mee moet spelen en om je te kwalificeren een serie a dacht ik. Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Mag niet van god man hoewel het echt goede wissel zou zijn. Lucky luuk is trouwens verrassend goed als CM. Super veel intercepties en wint veel kopduels. Tevens een lekker schotje. Decent dribble en pass Sent from my iPhone using Tapatalk
Klopt ja maar hij heeft geen spelers en wilt graag spelen neem ik aan? En de wl geeft je straks de beste rewards. Anders is het nu slimmer om een bpl team te maken. Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Ik zou gewoon een team bouwen en seizoenen gaan spelen wl plaatsen vind ik maar klote ik verlies de finale altijd met 1-0 op de een of andere manier
Ga eerst ff een tijdje spelen op je nieuwe account en rustig houde Heel eerlijk vind ik seizoenen niet meer zo super, nu dit jaar WL is geïntroduceerd, als je een beetje competitief bent ingesteld. De gameplay voor seasons is ook anders dan bij de WL. Als je vandaag nog wilt plaatsen voor de WL, dan zijn de requirements een ligue 1 team. (min. 7 spelers in je basis en 7 op de bank.).
Dit weekend toch geen tijd om te spelen,volgend team gemaakt met de coins die ik overhield Butland 82 Walker,Smalling,Kos,blauwe Sidibe 83Kante,Sif Nzonzi,Matuidi Pogba 88Lacazette Griezmann 1ste x dit jaar dat ik Pogba kan proberen,ben benieuwd.Heel veel toppers spelen met hem dus als die niet bevalt ligt het aan mezelf denk ik
Arno, trek je coins helemaal leeg he. Koop gewoon fitnes contract kaarten etc Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Dat klopt, maar dan mag hij aardig wat potten spelen om in div1 te komen. Hij moet helemaal opnieuw beginnen. Als je promoveert naar vanuit 2 naar 1, ben je geplaatst voor de WL. Ik vind de gamemode WL leuker om te spelen dan divisies, je wilt je toch telkens weer verbeteren. Trouwens wel fijn dat je dit weekend geen Musa ed. tegenkomt, vond het vorige week een ramp om met een full BPL squad te spelen.
Daarentegen ga je dit weekend alleen maar Renato Sanchez, Douglas Costa en Ousama Dembele tegenkomen. Mijn inziens is dit niet veel anders als de Musa's, Kante's, Mane's en Martials...
Ik vind deze spelers minder irritant om tegen te spelen. Ga jij met een van deze spelers spelen in de WL. Heb alleen renato op de bank als supersub.
Nog leuker zijn de defensies met boateng en Ramos straks. Maar ben wel blij dat ik even geen smalling, martial, kante en butland te zien krijg... Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Dit wordt die van mij. Wordt weer een zwaar weekend....
Eerste paar potjes weer gespeeld,maar creër moeilijk kansen met 4312,Lacazette pas 1goal uit 5potjes.Iemand had hier iets gepost over 3421,is dat echt heel anders en fijner dan formaties met 4 achterin?Heb alle formaties bijna gehad en ik ben ook geen superspeler maar heb nog niets gevonden waarbij ik dacht shit dit is pas fijn.Met 4312,4321 haal ik meestal wel goud3,goud2 maar wil mezelf een x verbeteren en voor goud1 gaan