Nuka World ook 'uitgespeeld'. Valt me wel wat tegen van Bethesda op een aantal punten. Voornaamste punt, het blijft Role Playing, ik speel altijd de good gus (heb niks met bad guy zijn). Maar deze DLC dwingt je gewoon om bad te zijn. Nu verwacht ik van Bethesda dat er ook een good way is. In het begin leek dat ook zo. Zo krijg ik al vrij in het begin de quest om
de gang leaders te killen om de merchants vrij baan te geven.
. Eerst maar ff gekeken wat de Raiders allemaal wilden en het hele park 'vrij' gemaakt. Maar dan moet je ineens settlements (mijn eigen!) aan raiders gaan toewijzen en opbouwen. Maar ik wil de Raiders helemaal niet helpen een voet aan de grond te krijgen in de commonworld. Dus die optie wijs ik af. Hup gelijk quest (en achievement) gemist. Ik denk, dan ga ik voor die eerder gekregen quest, maar
na het killen van alle raiders en alle leaders krijg je en simpel bedankje en that's it. Einde. Geen quests meer, niks. Terwijl je als je de andere kant op gaat nog een aantal questlines krijgt en achievements. Zelfs de enige zilveren achievement heeft geen "good" tegenhanger. Erg matig Bethesda!
Ik ga niet puur voor de trophies de evil kant spelen. Had ik FH maar laatst gespeeld, had ik niet zo'n zure smaak in de mond :|
Nu zijn er nog drie van die workshop DLCs, maar die ga ik skippen. Falllout 4 eindigt hier voor mij. Al met al reuze van genoten, jammer van Nuka world ...