De nieuwe helm van Verstappen Ik vind het niks. Teveel een Red Bull helm, waarbij de basiskleur van de helm ook teveel op zal gaan in de basiskleur van de auto (er vanuit gaande dat de nieuwe wagen niet ineens knal rood zal zijn ). Zonde dat hij afscheid heeft genomen van de oranje helm.
Aardig. Van een afstand was het nog steeds bijzonder lastig, laat staan hoe het was voor de Belgische GP. En het zou me niks verbazen als RIC hetzelfde Red Bull-rood in zijn helm zal hebben.
Herinneren we ons nog dat plan om een F1 Circuit in Almere te bouwen? De bedenkers van dat circuit hebben het circuit in Assetto Corsa nagebouwd. De mannen van inside Sim Racing rijden er een paar rondjes over en het is toch eigenlijk wel een gaaf baantje. Hoewel het project in mijn ogen gedoemd is om te mislukken, maar toch wel een beetje respect voor de moeite.
@HRT WietHoK NL Heb je deze al? https://www.bol.com/nl/p/logitech-g-saitek-tractor-farming-simulator-controller-pc/9200000053512318
Niet dat oude tijden herleven maar het klinkt al weer iets beter dan vorig jaar. Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk
Klinkt echt niet gek. Ziet er ook uit alsof de bochten loeihard gaan. Enig idee qua rondetijden op Fiorano?
5e tijd van de lijst van getimede f1 Ferrari's, maar omstandigheden waren niet bepaald goed dus kan nog sneller: https://en.m.wikipedia.org/wiki/Fiorano_Circuit
Als je het lijstje ziet moet het wel richting de 1e of 2e tijd ooit kunnen dan. Ferrari F2004 0'55.999 Michael Schumacher2004 Ferrari F2003-GA 0'56.33 Michael Schumacher2003 Ferrari 248 F1 0'57.099 Felipe Massa2006 Ferrari F2005 0'57.146 Michael Schumacher2005 Ferrari SF70H 0'57.15 Kimi Räikkönen2017
De snelheid zit er wel in maar het geluid is naar mijn inziens niet anders dan voorgaande jaren. De 15000rpm limit word nooit gehaald, wanneer ze terug schakelen komen ze een beetje in de buurt. Ze zien mij pas weer terug bij een F1 race zodra de atmosferische blokken terug zijn of de feulflow/rpm limit weg is want turbo blokken hoeven echt niet slecht te klinken, tot die tijd blijf ik het wel lekker op tv volgen. Hier nog een mooi filmpje met verschillende Ferrari's
12de ronde in een winterse shakedown op Pirelli-demo-banden. Doe 't in de zomer nog eens met ultra softs en die tijd van Schumi staat niet meer op 1. (maar goed, dat mag dus niet ) Auto's klinken net zo kut als voorgaande jaren trouwens. Hetgeen wat je hoort is wel oke, maar door het ontbreken van enig volume maakt het geen impact meer als je naast de baan staat. Je voelt deze niet door je lichaam trillen.
Inderdaad. De tijden van Schumacher zijn nog uit de periode dat er getest mocht worden op Fiorano. Dus onder ideale omstandigheden. Daar was afgelopen week bepaald geen sprake van.
Overigens mogen de coureurs dit jaar maar van 4 power units gebruik maken. Afgelopen jaar waren dat er nog vijf. Een foutje in de constructie (zoals een aantal keer bij Hamilton afgelopen jaar) kan dit jaar dus nòg grotere gevolgen hebben. Mits je niet weer 3 power units in 1x kunt wisselen, zoals afgelopen jaar. Want dan is het gewoon 1x achteraan starten om vervolgens heel het seizoen safe te zijn
Mits je niet weer 3 power units in 1x kunt wisselen, zoals afgelopen jaar. Want dan is het gewoon 1x achteraan starten om vervolgens heel het seizoen safe te zijn Die zin snap ik niet. Bedoel je dat ze dan de training, kwali en race met drie verschillende motoren doen en dan 1x gridpenalty krijgen?