Was vandaag toevallig in de Marskramer (in de metropool Eerbeek), en daar zag ik dat ze 2 kopietjes van Horizon achter de kassa hadden liggen. Heb er niet naar gevraagd (ben atm nog bezig met Bloodborne), maar het begon ineens wel te kriebelen.
Zeker een mooie kans, ook omdat hij er gerust 100 euro voor kon vragen op marktplaats, er is altijd een gek die het betaald.
Als ik hem van de US PS store koop, moet je dan persee een creditcard met een amerikaans adres hebben of maakt dat niet zoveel uit? Ik gebruik Neteller als mijn virtuele creditcard.
http://www.uitzendinggemist.net/aflevering/382828/Nos_Journaal_2000.html Kijk vanaf 10:50 minuten. Apart om zoiets in het NOS journaal te zien, maar wel leuk.
Omdat alle webshops het spel opeens voor rond de 59 eu gingen verkopen (plots na de goede reviews), was ik blij dat ik het spel vanochtend voor 53 eu bij de mediamarkt kon preorderen. Gewoon op 1 maart op m'n matje. Heb nog wat zitten google-en preorder bonus. Is dat 'Nora trapper pack' überhaupt wel iets? Of is het meer een esthetisch anders uitziend pakje met een wapen met wat andere stats? Het lijkt met niet dat ze er iets wezenlijks nieuws er instoppen bij zo'n pre-order.
Voor de mensen die toevallig een extra US of CA account hebben een Gratis Thema C36G F3NR TM4T verstuurd via Tapatalk