BMW 507 Maar zijn dat niet wat veel auto's met nog maar twee carpacks te gaan? Porsche zal wel als tweede expension komen.
Zo uit m'n hoofd geen idee. Maar als je voorin mee wilt doen kun je het beste een oude (muscle) auto pakken, die converten naar 4WD en vervolgens naar de top van een klasse tunen door alleen maar naar 'speed' te kijken. Handling and braking zijn van ondergeschikt belang omdat de verhouding niet helemaal eerlijk is. Je moet dan super langzaam door alle bochten, maar maakt dat meer dan goed op de rechte stukjes omdat jouw C-klasse auto dan 320 loopt tegenover 180 van de rest. Pas in S2 speelt speed geen rol meer, omdat alles daar toch tantu hard gaat. Barnfinds zijn hier uitermate geschikt voor.
Hallo, Ik speel samen met een vriend van mij altijd forrza horizon en vroege ons af er nog meer nederlanders zijn wat met ons wille spele Laat je gamerstagg hieronder en ik voeg je toe
Horizon 3 heeft echt garbage wheel ondersteuning zeg. Heb de Logitech G920 aangesloten maar die game heeft totaal 0,0 gevoel met een stuur.
Ik vind het ook niet echt een game voor een stuurtje. Mijn TX gebruik ik voor de hardcore racegames. FH3 speel ik nog steeds met veel plezier, met een controller
Dat komt wel goed. Microsoft zet vol in op XB/PC functionaliteit. Met FH3 liep dat volgens mij prima, dus dat zullen ze heus wel doortrekken naar FM7. Ik hoop zelf vooral de FM7 een betere game wordt. Na het spelen van de demo van FM6 besloten die niet aan te schaffen. Is de eerste Forza Motorsport game die ik niet gespeeld heb.
Zolang ze de terugkeer van het Auction House maar verder doorvoeren vind ik alles best. Grandioze tijden mee beleefd destijds in Forza Motorsport 2. Dikke handel en uiteindelijk 23+ miljoen credits door alleen maar die Fairlady Z te verhandelen.
Wil deze game nog eens aanschaffen. Wel voor max €30. Racers zijn niet echt mijn ding, maar soms wel lachen.
The TAMO Racemo makes its debut at the Geneva International Auto Show this week and you can drive it in Forza Horizon 3. Starting today all Forza Horizon 3 players will receive the TAMO Racemo in their Forza Horizon 3 message center gift inboxes.
Zo jammer dat het geen 245 is! Maar een 240 is een 240, en misschien ga ik nu het spel wel een keer weer aanraken...
Zijn dit nou de laatste auto's welke vallen onder de car-pass, of hebben we nog één lichting te gaan?