maar dan is mn stapel spellen niet meer mooi gelijk neem de normale wel en hoop dat die nog goedkoper wordt.
Nice, straks ff bestellen! ik wou em digitaal halen maar die limited edition heb ik liever! zeker voor die prijs.
Stomme vraag misschien. Maar ik heb de Digitale Deluxe Editie maar zie nergens de extra dlc? verstuurd via Tapatalk
Ik vind zijn manier van praten en gewoon relaxed zijn super. Niet arrogant niks. Zegt waar het op staat.
Ze wilde hem dus eerst niet meegeven want die gene die hem apart had gelegd was net nieuw en wist niets van embargo's. Maar die vrouw vond het lullig en hebben mij de game verkocht zonder bon. Vanavond aan de bak dus!
Morgen vrije dag, wellicht dat ik ook ff bij MM binnen wandel en anders Intertoys. 53 of 60, die 7 euro boeien ook geen fuck.
http://www.eurogamer.net/articles/digitalfoundry-2017-horizon-zero-dawn-ps4-pro-performance-analysis Ik ben meestal van de "favour performance" selectie, maar ditmaal wordt het denk ik toch wel "favour resolution". Vooral omdat de framerate op de Pro toch al heel stabiel is.
Nee, we hebben een puur professionele relatie. Zij streamt veel PS4pro console games en op dat gebied is zij wel een go-to voor mij, al is het maar om af en toe een aflevering te kijken. Ik volg meerdere YTers, maar veel is ook PC content gericht. Het heeft weinig zin om daarvan links hier te posten.
Ach het is maar 1,5 dag minder Lol, krijg allemaal verontwaardigde berichten waarom ik de game al speel. Nog even wachten tot 8 en dan kan ik