Ik zou doorspelen tot level 60, dan krijg je dikke bonussen in deel 2. Paar ton aan credits, direct level 3 en 60K van iedere grondstof. Wel zo handig, want ik zit zelf nu al met een tekort en moet nog alle upgrades voor mijn normandy. Het wordt dus planeten scannen en veel ook.
In deel 3 vooral ja, daar werkt het beter. Je moet alleen onderweg oppassen dat je geen reapers achter je aan krijgt.
Ja, dat isbest belangrijk, ik ben Die bonussen tussen level 60 en die daarvoor scheelt bijna niks. Credits ben je ook zo doorheen dus stelt eigenlijk maar weinig voor
Precies, leuk als je het hebt, maar het grinden absoluut niet waard (want dat was het; als ik me niet vergis is van 50 naar 60 de hele game nog een keer met alle sidequests...en dan nog met moeite).
Kans is inderdaad groot dat je uiteindelijk level 59 wordt, ik snap niet waarom je dat zou aanbevelen om nog een playthrough te doen
Heel eerlijk gezegd vond ik deel 1 helemaal niet leuk. Omdat de setting me wel aansprak toch deel 2 gekocht en die was echt leuk,deeltje 3 had dat ook verstuurd via Tapatalk
Neuh vind 1 playthrough wel genoeg. Heb rustig rondgelopen en geprobeerd zoveel mogelijk quest op te pakken. Dingen die ik gemist heb jammer dan. Ik ga echt niet weer alles van voor af aan doen
Speel bij Tweakers als eerste Mass Effect: Andromeda https://tweakers.net/plan/1157/speel-bij-tweakers-als-eerste-mass-effect-andromeda.html