Mass Effect 2 PT succesvol afgerond. Alle upgrades, iedereen loyaal, iedereen heeft het overleefde, inclusief de crew. Klaar voor Mass Effect 3 en daarna haal ik Andromeda binnen. Alles viel ook gewoon lekker samen met Mass Effect 2, ondanks mijn afgrijzen voor de game.
Kan me niet voorstellen dat custom er beter uit ziet dan deze twee dorks. BioWare's custom personages zien er altijd echt crap uit, inclusief kapsels. Ziet er dit keer niet anders uit eerlijk gezegd. Kan hier echt niet tegen hahaha.
Zijn er uberhaupt echte gezichten gebruikt voor mensen? Illusive Man leek op Sheen, Joker op Green, Miranda op Strahovski en ga zo maar door. Dit lijkt allemaal maar random game faces te zijn.
Met een beetje geduld (of afkijken zoals ik deed) kun/kon je best mooie gezichten maken in de oorspronkelijke trilogie. Althans mijn FemShep was best een lekker ding.
Volgens mij zagen gezichten in Inquisition er best decent uit toch? Het valt met Andromeda echt op nu.
While we will have live multiplayer at PAX East, there will no longer be a multiplayer tech test for players at home. Thank you to everyone who signed up. We look forward to seeing you in Andromeda. Geen ramp toch? Was ook maar iemand echt naar deze MP test aan het uitkijken?
Ja Inquisition was prima, denk dat het nu ook wel meevalt. Multiplayer even gespeeld, maar vond ik weinig aan destijds.