Ontwikkelaar: Nintendo Uitgever: Nintendo Genre: Action adventure Platform(s): Wii U en Switch Releasedatum: 3 maart 2017
Hell yeah man. Na alles wat er gezegd is door Edge en de vele previews kan ik eigenlijk niet meer wachten. Het zou dan ook erg nice zijn als deze eerder verkocht zou worden.
Same here, WiiU has left the building. Maar even... Ik heb even wat filmpjes bekeken van deze game. En ik zou er zo mijn PS4 Pro voor inruilen om de Switch met deze game te halen. Het is zo jammer dat ik Nintendo icm een console niet meer vertrouw. Want ik zou zo graaaaag willen. Een game als dit, niks kan er aan tippen. De kwaliteit druipt er weer vanaf. Na 1 seconde voel je het al..... Ook Horizon Zero Dawn, vette game, maar ik weet zeker dat deze Zelda er gewoon de vloer mee aanveegt.
Ik ook, maar voor één goede game ga ik geen console kopen. D'r moet nog wat heel wat meer fatsoenlijks uitkomen zou ik evt. voor een switch willen gaan. Aan de andere kant heb ik al meeeer dan genoeg games die ik nog wil spelen voor de PS4 & PC. Nu al niet gezond. Maar dit ziet er prachtig uit though. Altijd al een zwakke plek voor Zelda games gehad, terwijl ik er helemaal niet zoveel gespeeld heb.
Mijn Zelda is gisteren ook al op gestuurd, toevallig bij nedgame besteld?? Mn switch mag ik morgen bij de Intertoys ophalen.
Ik heb ook gelezen over framedrops en dat de game eigenlijk niet voor de Switch gemaakt is. Op een TV schijnt het er echt minder uit te zien. Jammer.
Ik ook ja, flinke dips en grafisch ondermaats. Maar ik wil hem graag spelen en alleen voor Zelda koop ik geen Switch.