1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PS4] Horizon Zero Dawn

Discussie in 'Games' gestart door WinterBase, 16 jun 2015.

  1. Mallakai

    Mallakai Active Member

    Berichten:
    4.406
    Leuk Bevonden:
    1.570
    Performance priority geeft ook enhanced grafische features.. maar aangezien de framerate gewoon stabiel is bij HZD hou ik het gewoon bij 4k dat ziet er uitstekend uit.
     
    Zifnap, Servantes en Olijke Poffer vinden dit leuk.
  2. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    Er zijn geen trophies tav moeilijkheidsgraad. Je kunt dus op elk gewenst moment in de game de moeilijkheidsgraad aanpassen zonder consequenties.

    Speel nu zelf op hard en vind het prima zo. Niet als een blinde kip op een groepje machines afrennen.
     
  3. Yerewn

    Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

    Berichten:
    2.600
    Leuk Bevonden:
    8.660
    En toch doet dit spel en vooral mn speelstijl me denken aan FarCry Primal, geloof dat ik een van de weinige was die de nieuwe richting van FCP geweldig vond. Maar ik vind het heerlijk om alle struiken af te gaan, te sluipen, dichterbij komen dan normaal met een sniper. Continu tactiek aanpassen op de vijand. Vind ook de wapens goed gedaan, eerst krijg je een wapen en denk je wat moet ik hier nou mee en dan 10 min later is het ineens super bruikbaar.
     
    Mallakai en Zifnap vinden dit leuk.
  4. Xandorra

    Xandorra Eigenlijk best wel gezellig

    Berichten:
    1.258
    Leuk Bevonden:
    554
    Daarom digitaal gekocht omdat ik sowieso eventuele dlc ook ga kopen

    verstuurd via Tapatalk
     
    Olijke Poffer vindt dit leuk.
  5. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Jups ga ik ook doen. Vanmiddag even de store induiken. Nu moet ik helaas weg...
     
  6. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Ik speel ook stealth, heerlijk door de bosjes kruipen.

    Wel lastig soms om een skill te kiezen.....het klinkt allemaal zo handig en bruikbaar dat ik het allemaal wil!:+
     
    Olijke Poffer vindt dit leuk.
  7. Mallakai

    Mallakai Active Member

    Berichten:
    4.406
    Leuk Bevonden:
    1.570
    Hier ook een! FCP vond ik de beste uit de serie!

    Had net een toch momentje met een Tear bow, kwam een Ravager tegen (grote panter met een wapen erop) Tear Bow gebruikt, machine kan gepakt die van zijn rug kwam en tegen hem gebruikt.
    Mooie epische momenten.

    Tevens zijn de explosies in de game echt waanzinnig! je ziet dat het een onwijs grote kracht is mede ook door de shockwave.
     
    Yerewn en Olijke Poffer vinden dit leuk.
  8. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    Welke ''kleur'' wapens zijn er btw allemaal? Zijn er nog andere dan groen, blauw en paars qua zeldzaamheid?

    Ik zat gisteravond met de sharpshoot bow en tearblast kogels mannetjes neer te maaien en duurde verdomd lang. Lees net dat het echter vooral effectief is tegen machines. :9
     
  9. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.312
     
  10. Rienbu

    Rienbu Active Member

    Berichten:
    2.846
    Leuk Bevonden:
    711
    Van wat ik begrepen heb is de RGB modus de mode die volledig bedoeld is voor 4K en de YUV420 is nodig voor HDR. De laatste is voornamelijk gericht op kleuren output meen ik.
    Hoogstwaarschijnlijk heb ik het niet juist maar ik geloof dat het ongeveer dit moet zijn

    Edit:

    Je kunt op rgb ook HDR uitzenden maar dan is het gelimiteerd. Op YUV420 gebruik je de volle 10 (?) bit oid.

    Ow man ik hoop dat het een beetje klopt wat km allemaal zeg :+

    Edit:

    Ga thuis eens performance mode proberen.. heb wel 4K maar ben toch benieuwd. Ik
     
    Laatst bewerkt: 2 mrt 2017
  11. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Aan!

    toch vraag ik me af wat de extra gfx zijn in de performance mode ...
     
  12. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Ik ook..
     
  13. proevo

    proevo Active Member

    Berichten:
    38
    Leuk Bevonden:
    7
    Mijn ps pro gaat zelf naar YUV422 ,snap er niks meer van.
     
  14. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Gruwelijke game dit! My type of game!

    Paar vraagjes:

    1) saved de game helemaal niet tussen de kampvuurtjes door? Neem aan van wel toch? Of moet je als je dood gaat weer vanaf laatste kampvuur save? (Hoop van niet want ik free roam nogal wat)
    2) in het begin moet je meat zoeken voor die Grata. Maar ze zegt ook iets over een trinket die ze kwijt is, maar dat wordt geen quest objective. Komt dat later nog ?

    Verder heb ik gelijk pathfinding uitgezet, dan zie je op de map helemaal hoe je moet lopen. Questmarker is meer dan genoeg. Ik loop graag mijn eigen weg, al is dat straight down the mountain :;)
     
    Zumpelvelder vindt dit leuk.
  15. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Bij Skyrim en TW3: "hey de Quest zit achter deze berg. Dat moet lukken".

    Half uur later ben je nog steeds van de berg aan het rollen door onzichtbare barriers :+
     
    fredfenster vindt dit leuk.
  16. NaiZuro

    NaiZuro War, war never changes...

    Berichten:
    400
    Leuk Bevonden:
    74
    1) Doet die wel maar alleen als je stappen complete van een quest of bv begint bij een bandit camp

    2)
    Is dat met die Boar skin/meat?
    dan update die wanneer je al het meat hebt naar een locatie van een boar met de trinket
     
  17. Rienbu

    Rienbu Active Member

    Berichten:
    2.846
    Leuk Bevonden:
    711
    Heb je HDR tv? HZD ondersteunt HDR dus je hebt kans dat de console zich daarom automatisch op YUV420 zet. Mijn doet dat wel.
    Je kunt volgens mij ook gewoon je pro op 2160p rgb zetten maar dan moet je resolutie niet op automatisch zetten en YUV420 uit.
    Ik heb dat toen gedaan met TLG in 1080p mode en alles daarboven uitgezet
     
  18. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Game is nu aan het installeren. Toch nog voor een mooi prijsje dan met 43 euro
     
    Rienbu, Oujdi, Xandorra en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  19. proevo

    proevo Active Member

    Berichten:
    38
    Leuk Bevonden:
    7
    Ja hij gaat automatisch naar YUV422
     
  20. Rienbu

    Rienbu Active Member

    Berichten:
    2.846
    Leuk Bevonden:
    711
    Komt door de HDR denk ik. Ik zou mij er niet te veel op blind staren :)
     

Deel Deze Pagina