Fuck, lijkt wel of de tijd vandaag niet vooruit gaat... Kan niet wachten tot ik eind van de middag die game kan aanknallen.
... of wacht gewoon lekker een maandje tot het kreng weer leverbaar is want fuck leveringen en de belachelijke prijs ... #IKBENTEGENHETSYSTEEMENWILGEWOONEVENWATZEGGENMAARWORDNOOITGEHOORDOMDATMENSENMIJHATENDUSJULLIEKUNNENALLEMAALMNWEDELEDELENOPINSTRAGRAMPOSTENONDERDEZEHASHTAG. MediaMarkt die gewoon de prijs verhoogd vanwege het schaarse aantal. Wat een praktijken.
Ik speel de game nu ongeveer 30 minuten en ben net buiten het begin gebied gekomen. Ik vermaak me nu al prima met de bizar vette mogelijkheden, je kan gewoon fucking veel kleine toffe dingetjes doen. Niet gewend van een Zelda game. Love it.
Kan me switch pas 16:00 ophalen bij het afhaal punt.... Had de game wel gister al binnen... En het is zoooo rustig op mn werk zit, heb ondertussen denk 4 containers op vrachtwagens gegooid over de hele dag. Maaar ben maandag wel lekker vrij, dus deze jongen is 3 dagen lang in Hyrule
Zijn de kleine details die het hem doen, loop ik met een knots rond en kom ik te dicht bij het vuur gaat ie in de fik WTF. (en dat beschermt dan weer tegen de kou) Tot dusver zo goed als geen framedrops gehad, in het begin 1x maar daarna niet weer.
Ff vraag. Hoe kan ik de switch beste opladen?. En als ik niet speel kan het gewoon in de tvhouder blijven of laad ie dan steeds op?. Help
Drie uurtjes ongeveer onderweg, maar man wat een heerlijke game. Wel even wennen aangezien niet een Zelda is die ik gewend ben. Meteen vanaf het begin voelt het als een andere Zelda iig.
Deze fucking game Controls waren wel wennen in het begin. En @BigKabuto: In 30 minuten al buiten het begingebied? Ik speel al uren en zit nog steeds in het begingebied. Bos en het beginstukje zijn daar duidelijk wat framerate boosdoeners, maar over het algemeen speelt dat probleem niet op.
Ja overigens die framedrops die ik niet zo heel veel heb gehad zijn en lijken er wel vaker te wezen in het begin gebied. Eenmaal daarbuiten is het mij minder opgevallen of gebeurd.