Ben trouwens blij dat ik voor de switch gegaan ben en zelda niet voor wii u gehaald heb. Echt insane om dit op een handheld te spelen.
Mooie set! Vroeg me alleen af waarvoor je de extra joy cons hebt gehaald (als ik goed begrijp tenminste). Is dat puur voor multiplayer of is er nog een andere reden?
TV, ik ga thuis overdag no way in handheld mode spelen, ondanks dat Zelda daar op wel een constante 30fps heeft.
Hoe is Bomberman? Ik zat erg te twijfelen om die erbij te doen, maar ik speel die game dan voornamelijk met 2 spelers en niet met 1. Vraag me af of de 50+ levels ook speelbaar zijn voor 2 spelers? (op 1 switch dus). Verder lijkt Snipperclips me een erg leuke game, maar eerst de demo ff spelen denk ik.
Bomberman heel kort even gespeeld, opzich wel leuk maar niks bijzonders. Snipperclip zat bij mn joycons en zal ik morgen nog ff checken. 1-2 switch zal ik morgen ook nog even proberen.
Gisteren mijn switch ontvangen. Ik heb Snipperclips en Zelda gekocht. Wat een heerlijke console/handheld hybrid. Z'n geld voor mij nu al meer dan waard. 'S middags met mn dochtertje van zes aan tafel in table top mode Snipperclips gespeeld. Begin van de avond met mijn vrouw (die niets heeft met gaming) met een bakkie koffie Snipperclips gedaan en daarna op de bank Zelda gespeeld (waanzinnige game), om een uurtje of 22.30 naar bed gegaan en in bed in handheld mode verder gespeeld, geniaal!
Hebben jullie ook al demo's gedownload uit bijv de Japanse store? Tetris en nog een kan je zo downloaden als je eenvoudig een Japans account aanmaakt. Zijn er nog andere demo's te vinden in bijv andere regio's?
Fast Racing RMX ook maar even gekocht. Had al interesse in de Wii U versie, maar nooit gespeeld of gekocht. Nu dan maar erbij genomen! Jammer dat daar geen fysieke release van is.
Dat is een bekende truc van Nintendo. Weinig exemplaren aanleveren, dan lijkt het heel populair. Zag nog wel ladingen Just Dance en 1,2 Switch-spellen overigens.