1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PS4] Horizon Zero Dawn

Discussie in 'Games' gestart door WinterBase, 16 jun 2015.

  1. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Waar besteden jullie de skill points aan? Altijd lastig kiezen... :D
     
  2. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    Hoho niet zo aangevallen voelen omdat ik "kritiek" heb ;)
    Was gewoon puur een vraag. Vandaar ik ook zeg van kan het verkeerd hebben. Nogmaals heb de game ook nog niet gespeeld.
    Maargoed blijkbaar worden dit soort vragen niet gewaardeerd.
     
  3. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Wat probeer je te zeggen?

    Gast, nergens voor nodig dit. Gakkie geeft alleen antwoord (op zijn manier) op de punten die jij in jouw comment had. Ikzelf heb ieder geval nergens het idee gekregen dat er aangevallen wordt of dat er kritiek wordt geuit.

    Om terug te komen op jouw vraag: Ja de game is voor mij echt zo goed. Het zegt wel wat dat ik na het werk 's nachts nog even heel graag verder wilde met een quest en vervolgens pas 2.5 later de console uitzette. Alleen had ik nog wel een soort survival difficulty willen hebben. Game voelt imo net wat te makkelijk.
     
    Smok3y en Zifnap vinden dit leuk.
  4. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417
    Oooohh, sassy Gakkie!

    Ik vind nog steeds dat niet alle games lang hoeven zijn. Repetitie vind ik minder een probleem, zolang het maar niet teveel om "padding" (opvulling) gaat. Dan wordt het geestdodend. Volgens mij valt dat reuze mee in HZD.
     
    Jorrie vindt dit leuk.
  5. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Dit dus! Meer een algemene opinie van mij dan een persoonlijke aanval (heelmaal niet). En in de laatste zin beantwoord ik gewoon de vraag :)
     
    Smok3y vindt dit leuk.
  6. ExquisiteSteez

    ExquisiteSteez Active Member

    Berichten:
    3.198
    Leuk Bevonden:
    909
    In 2 mindere reviews stond er ook dat Horizon niks nieuws doet. En dat het eigenlijk alleen maar elementen steelt van andere games; The Witcher 3, Far Cry, Tomb Raider, Mass effect.

    Vind zulke berichten eigenlijk alleen maar bullshit... dezelfde mensen krijgen wel een harde van games als Uncharted en GTA....net of die zo vernieuwend en origineel zijn.

    Uncharted is ook maar een beetje nutteloos honderd man afknallen.

    Daarnaast vind ik Robo Dino's best uniek. Dit is gewoon Jurassic Park in de toekomst... wie wil er nou niet zo'n game ? :D

    Maar goed, ik lees alleen maar goede dingen over deze game...letterlijk overal. Dus denk wel dat Horizon een succes gaat worden. Laat deel 2 maar komen GG....PS5 launch game ?

    Pfff, heb vanwege mijn werk 2 dagen niet kunnen spelen. Dus ben helaas nog bij het begin.

    Vanmiddag maar even verder.

    P.S. De soundtrack is trouwens fakking geniaal man. Luister hem al 2 dagen..... Joris de Man _O_
     
  7. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Dit dus! Bij de ene game kraken ze de game er er voor af en bij de andere scoren ze een tien. Kijk naar de nieuwe Zelda, die krijgt tienen, maar doet ook niks vernieuwends. Horizon is op zijn minst op technisch vlak mijlen voorbij Zelda, maar beide zijn goede game imho. Subjectiviteit speelt gewoon vaak een grote rol.

    En nog even over het geluid, als je in de buurt bent van zo'n Tallneck _O__O__O_
     
    Zumpelvelder vindt dit leuk.
  8. Rienbu

    Rienbu Active Member

    Berichten:
    2.846
    Leuk Bevonden:
    711
    Sowieso het aanschouwen van tallnecks is voor mij al geniaal. Dingen zijn geniaal gedesigned.
     
  9. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Destiny. Ruim 1000 uur erin zitten. ;-)
     
    fredfenster en Gakkie vinden dit leuk.
  10. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Gelukkig zit daar helemaal geen repetitie in ;)
     
    AnubisNefer vindt dit leuk.
  11. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Precies. Dus niet zeiken en gewoon van de game genieten.

    Anders is elke game wel een herhaling.
     
    WorkingTitle vindt dit leuk.
  12. Cliff

    Cliff Active Member

    Berichten:
    1.196
    Leuk Bevonden:
    127
    Ik vind het eigenlijk wel meevallen. Als je wilt zijn er zat verschillende manieren om robots om te brengen. Je moet alleen wat creatiever worden. Af en toe probeer ik voor de fun echt voor de perfect kill te gaan. Dmv traps, jouw kant op lokken. Een vluchtweg klaar hebben etc etc. En daar word het gewoon leuk. ^^. Ik vermaak me iig prima!
     
    Zifnap en WorkingTitle vinden dit leuk.
  13. WorkingTitle

    WorkingTitle ..

    Berichten:
    2.220
    Leuk Bevonden:
    2.817
    Ik herken het wel. De verveling. Het snel uitgekeken zijn op een game. Ik vraag me wel eens af waardoor dat bij mij komt. Op de Nes speelde ik 1000x hetzelfde stuk en bij aanschaf van de Xbox speelde ik Jet Set Radio Future en Sega GT 2002 grijs.

    Ik denk toch een beetje het "miljonairs-effect". Vroeger moest ik sparen en moeite doen voor een game. Nu koop ik 4x zoveel games als dat ik kan uitspelen.. en leeftijd speelt denk ik ook wel een rol.
     
    Matrix vindt dit leuk.
  14. Mallakai

    Mallakai Active Member

    Berichten:
    4.406
    Leuk Bevonden:
    1.570
    [​IMG]


    Whoop whoop!
    Nogmaals voor mij al de game van het jaar, alles aan de game was fantastisch, wil de game nog vaak genoeg spelen.
     
    Burt Macklin, Servantes, Yerewn en 7 anderen vinden dit leuk.
  15. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Nederlandse tooltips

    [​IMG]

    Wel verdomd snel zeg :+ That's some dedication right there
     
    AnubisNefer, fredfenster en Mallakai vinden dit leuk.
  16. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
    Ben nieuw in dit soort games dus weet het ook allemaal niet zo maar ik heb eerst de complete eerste rij gekocht. Neem aan dat je uiteindelijk genoeg punten verdient om alles te unlocken

    Wat moet je van je loot eigenlijk houden en wat kun je verkopen? Tot nu toe nog nooit wat bij een marchant verkocht omdat ik bang ben dat je het later toch een keer nodig hebt :+
     
  17. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.312
    staat bij omschrijving wat je ermee kunt
     
    Tim vindt dit leuk.
  18. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
    Dat had ik ook al wel gezien maar bij bijv Strider Hearts (of welke Heart variant) dan ook staat trad in with merchants en sell for metal scraps oid.

    Kan ik dat soort dingen dus rustig verkopen of heb je dit later nog nodig om te traden of gear mee te craften?
     
  19. Mallakai

    Mallakai Active Member

    Berichten:
    4.406
    Leuk Bevonden:
    1.570
    Dat laatste, die Hearts zijn meestal een vereiste om outfits wapen etc te maken bij die merchanst
     
    Tim vindt dit leuk.
  20. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Je kan alles verkopen waarbij staat : sell for shards. De rest verkoop ik soms ook wat van als ik er meer heb. Tip: zorg dat resources satchel zo snel mogelijk gemaxt is. Anders ben je constant aan het verkopen
     
    Matrix en Tim vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina