[Overig] The Legend of Zelda - Breath of the Wild

Discussie in 'Games' gestart door CrazY, 28 feb 2017.

1. NLegendkiller

NLegendkiller Active Member

Leuk Bevonden:
    583
    Heerlijke game. Weet de traditionele Zelda feel te behouden en tegelijkertijd te vernieuwen. Zit soms nog wat in de knoop met de controls, maar kwestie van gewenning. Momenteel een uurtje of vier erin zitten.

2. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.726
    Idem. Nog de laatste stukjes verkend, maar het heeft me zeker wel een uur of 4 gekost. Lekker alles rustig bekeken.

De details in deze game zijn echt geweldig. Begon net te regenen, en blijkbaar worden dan de rotsen ook echt nat. Daardoor gleed Link constant weg tijdens het klimmen. _O_

3. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Nog een heerlijk detail, ik zag een kamp van die Bokoblin met een vuurtje daarachter stond zo'n explosieven vat, ik schoot door het vuur heen op zo'n vat en die ontplofte doen. (met een normale arrow gebeurd dat dus niet)

4. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.726
    Die kampen zijn sowieso leuk om te doen omdat je zoveel manieren hebt om het aan te pakken.

5. Rossi46

Rossi46 XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

Leuk Bevonden:
    1.159
    Nu toch wel een beetje spijt dat ik geen Switch in de pre-order gekocht heb..haha :)

6. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.726
    Wow! De hele middag gespeeld uiteraard. Game gesaved, Switch uitgedaan om te gaan eten enzo. Doe ik net m'n Switch aan om weer te spelen.
    Ik klik op het icoontje van de game en ik zit echt instant weer in het pauzemenu waar ik gestopt ben toen ik de console afsloot. _O_

Rossi46 vindt dit leuk.
  7. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Haha jij begrijpt mij verkeerd bro. Ik bedoelde het gebied waar je wakker wordt. Dus ik was daar net buiten en in dat buitengebied me een hele beste tijd vermaakt. :)

Sterker nog voor het verhaal zou ik verder moeten maar er valt nog genoeg te exploren hier in The Great Plateau.

Bye the way, Als je dat groene jasje wil hebben. Warm Doublet, daar zijn meerdere manieren voor. Tof zeg.

8. Nightbringer

Leuk Bevonden:
    556
    Inmiddels al ietsje verder, ik merk zodra ik maar ergens een toren of dungeon zie, ik daar als een gek naartoe loop.

Ook al een keer geraakt door de bliksem omdat ik een metalen armor aan had, ook fijn.

O'ja eerste guardian is ook al down.

Rossi46 vindt dit leuk.
  9. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
  10. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Heerlijk om gewoon de wereld te verkennen. Al een paar toffe NPCs tegengekomen die allemaal een side quest geven. Wat ik ook gaaf vind is dat sommige materials van monsters echt gebruikt kunnen worden voor bepaalde dingen. Je hebt overal wel iets aan lijkt het.

Fantastisch hoor dit soort vrijheid en mogelijkheden in een Zelda game. Wat zijn trouwens items die ik gerust kan verkopen?

11. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.726
    De wereld is zo geweldig!

Ik loop net door een bosachtig gebied heen, zie ik een groepje Bokoblins rennen. Ik loop dus die kant op, blijkt dat ze op een zwijn aan het jagen zijn. _O_

12. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Dit is gaaf van MS. Leuke gif erbij en alles.

inoway en Rossi46 vinden dit leuk.
  13. Nightbringer

Leuk Bevonden:
    556
    Dit is het Zelda topic hé ;)

Ook heerlijk die vrijheid & alles is een grote afleiding, er is genoeg te doen.

14. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Yeah ik had het al gepost en dacht toen Oh wacht, ze feliciteren hun met de Switch niet Zelda hier. Ah well. :)

15. Smok3y

Smok3y Dark Souls!

Leuk Bevonden:
    277
    Man oh man wat zou ik deze game graag willen spelen!

Reckuuza en Killamonkey vinden dit leuk.
  16. NLegendkiller

NLegendkiller Active Member

Leuk Bevonden:
    583
    Ik speel de game nu al urenlang ongeveer op een manier als: "Ik ga nu echt het hoofdverhaal volgen!" (Drie stappen later) "Goed, een klein stukje om is niet erg om toch even te kijken wat er op die bergtop ligt" (Een klimbeurt later) "Zie ik daar in de verte nou een Shrine?" (Onderweg naar de Shrine) "Een kamp van vijanden, even kijken of daar iets te halen is" (Onderweg naar het kamp) "Hmmm, een NPC in de verte, eens kijken wat hij te bieden heeft" (Lopend naar de NPC) "Ik zie iets glinsteren in de verte, wellicht goede ingrediënten?"

17. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.726
    Dit.

En dan zie je in de verte een Guardian...

NLegendkiller vindt dit leuk.
  18. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Ik kwam net een stone giant tegen genaamd Stone Talus in Lake Kolomo en zijn klappen doen zeer. Helaas heb ik geen arrows meer, alleen bommen. :mad:

19. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.726
    Stone Talus is een eitje. :p

20. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Ja ik kom er net achter dat je gewoon op hem kan klimmen Shadow of the Colossus style. Holy cow.

Wat doe jij met al dat amber, opal, luminous stone etc? Ik bewaar het sowieso eerst want er staat bij dat het voor crafting is maar crafting heb ik nog niet gehad.

Laatst bewerkt: 4 mrt 2017

Deel Deze Pagina