Inmiddels al geleerd hoe je moet counteren met je schild heb al meerdere guardians down. (al 1 shotte ze me ook niet meer )
Kwaliteit van de Switch screenshots functie is helaas matig Heel jammer, want de game is vaak echt prachtig.
Dan koop je hem toch alsnog? Met wat zoeken is dat wel te doen. Probeer bijvoorbeeld de Spaanse Amazon. Dan heb je hem binnen een paar dagen.
De switch komt bij mij er ook wel in. Wellicht bij Mario kart of nog een party game. Zelda Mario Mario Kart Party game Zo, dat zijn er al 4 ;-)
Zeker de Mario games zijn altijd wel goed, maar de ene komt volgens mij einde van de maand, en de ander eind van het jaar? Maar kijk zeker naar de E3 wat Modder zegt hoop ik dat ze daar wat aankondigen, het is een heel mooi stukje hardware, ik hoop echt dat het Nintendo nu wel lukt, want ze kunnen absoluut hele toffe games maken.
Gewoon al het feit dat je hem in je dock zet, eruit haalt en liggend in bed gewoon verder kan is al het aankoop waard. Ik vind alleen de batterij duur erg zwaar tegenvallen. Dat is wat mij tegenhoudt. Ben bang dat dat niet gaat veranderen want wanneer heeft Nintendo ooit een update van zijn console/handheld uitgebracht? Niet volgens mij.
Dat is inderdaad het dingetje wat een nadeel is, maar ik denk zelf ook niet dat ik zo een ding mee onderweg ergens heen. En vind het zelf nog altijd fijner op een scherm te gamen dan via een handheld.. Voor op bed of wc is het inderdaad wel erg handig
Ik heb ook het idee dat de presentatie van begin dit jaar voornamelijk gericht was op Japanse gamers qua line up. Zoals ik zei verwacht ik dat er meer Westerse games aangekondigd worden op de E3, bijvoorbeeld een Metroid, de nieuwe Retro Studios IP etc. Misschien zelfs wel een third party exclusive. Nintendo lijkt ook de games wat beter uit te spreiden over het jaar. Daarnaast is het natuurlijk zowel een handheld als een console, dus de output die voor de 3DS kwam kunnen we ook verwachten voor de Switch. Pokemon gaat dus ook komen! Batterijduur is niet veel slechter dan die van de 3DS, waarschijnlijk net zo lang. Daarnaast ondersteunt de Switch powerbanks, dus kun je makkelijk 7 uur portable gamen.
Dat was een optie idd voor games zoals Perfect Dark. Maar niet verplicht. Ik zie ze de accuduur niet 1, 2, 3, aanpassen. Dat kan je niet als attribuut of losse ding erbij verkopen, want dan is de accu dikker en moet je hem weer eraf halen wil je hem in de dock weer zetten. ;-)
Dat is geen gezicht ondanks dat het wel werkt. Lijkt wel alsof je dan een accu mee neemt zoals in de begin dagen van de mobiele telefoon. Is geen gezicht. ;-) En ik bedoel een update van een console in zijn geheel zoals de ps4 naar ps4 slim etc. Niet extra's.... Anders kan je net zo goed 50 andere accessoires van de originele gameboy ook noemen. ;-)
De handhelds worden altijd wel geupgrade. Gameboy Advance had een update, de DS in de voor van de DS Lite en DS Plus, de 3DS had een update. Het kan in het geval van de Switch dus ook wel gebeuren, maar dat duurt nog even.
Van de handhelds weet ik het, maar de switch is beide (zowel console als handheld/portable) dus ik hoop dat Nintendo de handheld upgrade cycles vasthoudt en de switch als handheld beschouwd. ;-)