Ja, helemaal onderaan bij je items. En je kunt rechts direct zien wat je gekregen hebt. Vandaag ook zonder streak een Dragon Scale gekregen hit een pokéstop
Zaterdag in Rotterdam dus dan ga ik hopelijk wel over de 200 heen Moet het nu voornamelijk van mijn eieren hebben hier. Net maar ff de auto gepakt gezien de event nog maar een paar dagen is. Redelijke oogst:
Dit is nu mijn squad. Level 23. En zit op 70 dratini candy en 40 larvitar candy. Zul je zien dat ze super matige aanvallen krijgen als Dragonite en Tyranitar. Ach. Ik merk alleen dat ik te lui ben om nog ooit pidgeys te vangen met die pokemap.
Woon in Maastricht. Niet direct in het centrum, maar wel op 10 minuten afstand. Ik vind dat er ook relatief veel gyms zitten voor een niet bizar grote stad als Maastricht. De helft zijn vaste level 10 gyms, meestal in het centrum, maar in de overige wijken wisselen de gyms wel soms. En ja, deze screenshot is gemaakt net nadat ik 3 gyms heb gedumpt (1 overgenomen en 2 hadden nog een open spot). Handig voor kopen van incubators.
Dat is echt wel beter. Zit nu op pokemap te kijken en van de 15 gyms in mijn buurt zijn er dus 15 (ja...allemaal dus...) team Mystic. 1 level 7, 2 level 9 en de rest allemaal level 10.
Eindelijk met pijn en moeite 125 dratini candy's bij elkaar gevangen en gelopen, evolueer je je dratini naar een dragonite.. krijgt ie de grootste schijt aanvallen met Steel Wing en Outrage. Man, man, man, word je toch pislink van.
Heb het idee dat de eerste evolve vaak de slechtste aanvallen krijgt. Heb het ook gehad met de Magikarp en zie het vaker voorbij komen. Moet zelf nog iets van 25 candy. Heb er al wel twee, maar Dragonite is dan een 100%IV, dus hoop wel dat ik iets meer geluk heb. Iig goed balen inderdaad.
Mijn dragonite is 94% IV. Met Steel Wing en Outrage blijft ie matig in de gym battles, helaas.. Tot nu toe had ik eigenlijk wel geluk met de attacks. Arcanine, Houndoom, Meganium, Cloyster, allemaal de beste aanvallen. Maar dan bij Dragonite - degene waar je het meeste moeite voor moet doen - doet ie dit.