Aargh dat 2e filmpje. Het liefst kijk ik het niet, maar toch wil ik het wel zien. Fuck it ga het wel kijken. Duurt toch nog een hele poos voordat ik deze game ga spelen. Moet eerst nog op mijn gemak deel 2 en 3 spelen
Niet onverwacht en liever dit dan een dozijn saaie planeten. Filmpjes zien er interessant uit. Vette SF vibe. Het blijft stoere games regenen!
Er lijkt genoeg te doen te zijn tijdens exploration en daarnaast als het waar is wat BioWare belooft met Witcher 3 achtige side quests kan het heel tof uitpakken. Trailer is cool.
Een sluit het andere niet uit. Heb liever ook saaie planeten er tussen, dat lijkt mij ook leuk aan verkennen, dat je er een paar tegenkomt waar gewoon niks is en niet geschikt is om te leven.
Is er een stuk over de reis naar Andromeda van de mensheid or anything? Vind het wel interessant hoe alle races blijkbaar in Andromeda zijn. Waarom kunnen de Reapers daar toevallig niet zijn dan? Vooral omdat ze ook in deep space waren, dus tussen galaxies in. Feels mindfucked als ik te lang nadenk, helemaal wat er in die tussenjaren is gebeurd vanaf begin van de journey naar Andromeda -> Mass Effect 3 -> aankomst Andromeda.
Reapers komen oorspronkelijk uit de milkyway, wilden die behoeden voor het slechte van de AI dat organisch leven zou afslachten, dus de oplossing was voor de reapers om iedereen af te slachten, dus verder niet geïnteresseerd in andere sterrenstelsels............niet teveel over nadenken dus. Als ik me niet vergis komen er een aantal novels over juist dat onderwerp.
Hoop dat ik er na paar uurtjes spelen overheen kan kijken. Gezichten zijn gewoon akward, hoe ze ook altijd lijkt te lachen terwijl het serieus moet zijn.
Meh, vind het erg meevallen eerlijk gezegd. Niet elke kop hoeft een fotomodel te zijn imo. That said, kan ik niet wennen aan die kop van Peebee...net als de naam.
Ik plak gewoon zwarte balkjes op de hoofden op mijn tv. Dan hoef ik niet tegen die koppies aan te kijken. Verder erg veel zin in deze game. Maar eerst HZD uitspelen tot ik alle pixels van de game bewandeld heb.