Ja dat had ik al begrepen inderdaad maar ben nog in het begin. Heb net de eerste stad aangedaan. Dus dat komt wel.. door de weeks jammer genoeg erg weinig tijd om te gamen..
Wij zijn het dus eens dat clauldrons wat weg hebben van raids in Destiny Ik heb echt gruwelijk veel zin om verder te gaan btw
Zeker wel. Ik hoop alleen dat ze flink blijven werken aan deel 1 en het verbeteren en verhaallijnen toevoegen (betaald, gratis is nog beter). Ze zouden deze game nog wat kunnen perfectioneren. Ik wil namelijk dat deze game nooit stopt :d
Tuurlijk! Hoop alleen dat ze het vernieuwend kunnen houden, nu is het gaaf als je een nieuwe machine tegenkomt maar weet niet of ze dat effect weer kunnen bereiken in een vervolg.
Je zou in een vervolg een virus in die beesten kunnen plaatsen dat je als gamer moet zien te genezen. Beesten worden dan allemaal vijandig, maakt het moeilijker, en er word altijd op je gejaagd. En misschien een idee om een paar beesten toe te voegen zoals ze die hadden in Far Cry 3 - Blood Dragon, de hilarische insteek van die game niet meegerekend. Volgens mij kunnen neon beesten prima mee in het Horizon universum. Zomaar iets, probeer gewoon even mee te denken aan de mogelijkheden. Zie mezelf al helemaal voor een levensgrote slapende T-Rex machine staan die in eens wakker word omdat je niet zachtjes genoeg bent en vervolgens in neon licht ontspringt. Vooral als dit in de nacht gebeurt, stel je voor. Van Blood Dragon zie ik nog geen vervolg komen, maar in het Horizon universum lijkt me dat wel tof. Niet als hoofdpunt in de game, maar iets in de vorm van DLC of een stuk in een eventueel vervolg.
Nou, dan zal ik verder niks zeggen en raad ik jou aan het spel eerst eens wat meer te gaan spelen alvorens met suggesties te komen Je wil trouwens een suggestie? Arena mode. Iets met replay value. Dat mist de game nu echt en ik hoop dat als er DLC komt, het net zo vet is als Torque DLC van Borderlands qua grootte en replayability.
Fundament staat al, dus voor deel 2 hebben ze minder tijd nodig. Denk zelf aan Q4 2019 (PS5) Naughty Dogs kwam ook om de 2 jaar met een nieuwe Uncharted. Alleen voor deel 4 hadden ze meer tijd nodig. Ach ja, dromen mag
Hier hetzelfde, op very hard, radartjes allemaal uit gezet, gister gewoon 2,5 uur gedaan over die eerste hunting dingen binnen de beste tijd en 3 tutorials gedaan. Eigenlijk niks dus Denk je dat er iemand is hier die niet geniet? Verder dromen mag wel toch, zegt genoeg over het plezier dat we beleven aan numero uno