Geweldig... ben net door de proving heen. De wereld ligt nu aan mijn voeten. Op naar meridian en daar lekker de boel verkennen en zorgen dat ik wat verder level... nog maar lvl 10 nu..
Ik ben al bijna klaar denk ik. Heb zo'n beetje alle side quests, errands, alle hunter grounds max score, bandit camps, cauldrons, tallnecks, collectables gehad. Nu de main quest nog . Ben inmiddels lvl 45. En mijn main quest is voor lvl 20 lol. Heb nog maar 22 uur op de teller, terwijl ik voor mijn gevoel rustig heb gespeeld..
Ik snap niet hoe jullie dat doen. Zit op 20u en ben level 21m main quest level is 12> maar ja ik kan ook niks laten liggen en geen kudde grazers links laten liggen
Als ik echt los ga in deze game, en het heeft hetzelfde effect als bij soortgelijke titels, dan zit ik tegen het einde van de game nog niet op een hoog level, maar wel met 100+ uur op de teller. Dat had ik bij mijn eerste keer Witcher III volgens mij ook. Zo meteen dan maar eens die proloog afmaken dan , ben er de afgelopen dagen niet aan toegekomen helaas.
Level 43, 42 uur op de teller en 60% game progress. Verzamelen is verslavend merendeel van de tijd ben ik crocobot dungee roleplay aan het doen.
Ik speel trouwens op hard met alle UI elementen aan. Dat scheelt ook speeltijd natuurlijk. En ik ben een heel doelgerichte gamer, doe eigenlijk niet aan "sandboxing".
Meet de Aloy van vlees en bloed.. Mooie dame die ze gebruikt hebben als model voor Aloy. Hanna Hoekstra het is.
Echt een vette game. Zit nu op ongeveer 20 uur en level 15. Net een heel stuk gelopen naar een quest, word ik aangevallen door een Sawtooth...DOOD. Kan ik dus heel stuk overnieuw. Maar dat maakt voor deze game niet uit.
Ik ga eigenlijk alleen dood doordat ik ergens in of vanaf donder. Sawtooths ben ik niet bang voor, maar kwam laatst onverwachts tegenover twee corrupted sawtooths en dat was toch wel ff een flinke stress situatie
ik denk dat hij Hanna bedoeld.. Best Basic mooie vrouw. De game is zeker niet Basic... speelt heerlijk weg.
Ik schop haar mijn bed niet uit hoor. Edit @Reckuuza Jep.... basic she is... vind het juist niet een alledaagse schoonheid