Jouw posts toveren toch altijd weer een gllimlach op m'n gezicht.
- PS4 kost zo'n 269 euro. Dat hij vorige week in de dagdeal was voor 188 euro telt mijn inziens niet mee.
Telt naar jou inziens niet mee. En toch kon je er 2x een PS4 van halen of bijna een PS4 Pro. Dat het een dagdeal was, sure ... maar ik kan een tweedehands PS4 voor minder dan 200 euro wel op de kop tikken. Maar, da willik nie.
- de Switch is een nieuwe console met nieuwe hardware.. Gek hè dat de prijs dan iets hoger is als een console die al 3 jaar op de markt is?
Nieuwe hardware? In wat voor zin? De hardware in een Switch is inferieur vergeleken met die van een 3 jaar oude XBOX One of PS4. Vind het goedkoop om te zeggen dat de prijs momenteel naar ratio is vergeleken met de hardware, want dat is het niet. Dat de prijs hoger ligt dan de XBOX One en PS4 is logisch. Dan NOG vind ik 349,- aan de zware kant gezien het apparaat niet eens hetzelfde kan kwa performance (kracht) als de drie jaar oudere hardware. De PS4 vloog voor 399,- over de toonbank 3,5 jaar geleden. Think about it
Jij zou een mooie zijn bij een autodealer.. "Goedemiddag, ik kom voor een nieuwe BMW 3 serie, model 2017. Ik wil echter slechts betalen voor de nieuwprijs van een 2014 model."
De verkoper zal je vierkant uitlachen.
Jij ziet het liefst een console op de markt verschijnen voor nog geen 100 euro, maar wel met onderdelen uit het jaar 2020 erin.
Nee. Ik zie het liefst een console op de markt verschijnen die naar ratio geprijsd is. Betere hardware etc. Dat heeft de Switch echter niet. 299,- had een prima prijs geweest. Ja, dat is maar 50 euro goedkoper als dat hij nu is. Het klinkt echter stukken aantrekkelijker.
Ik vind je klaagzang over de prijzen echt overdreven. Vind je het te duur, koop het dan lekker niet, maar blijf er niet over bezig.
Eh? Wat? Overdreven? Ding is aan de dure kant maar hey ... "Het is Nintendo dus dat kan en niemand mag er over zeiken".
Dan nog de sneer naar de Wii controllers..
Welke sneer? Er waren maar zat incidenten met die joysticks.
Welke mongool laat dan ook z'n controllers los tijdens het gamen?!
Genoeg mongolen.
Hier kan Nintendo toch verder weinig aan doen? E.e.a. is destijds nog redelijk coulant opgelost door first buyers een x aantal polsbandjes na te sturen.
Hier kan Nintendo niets aan doen nee. De gebruiker echter wel.
Het polsbandje is echter niks meer of minder als een anti kneuzen middel.
De Wii werkte verder gewoon naar behoren!
Klopt helemaal Prima console waar ik genoeg plezier aan heb beleeft.
De huidige probleempjes zoals screens of death, krasjes en joy-con verbindingsproblemen zijn kinderziektes die elke console wel meegemaakt hebben.. (PS3 Yellow dot of death, X360 RROD en slechte discdrives in de 1e serie consoles, Xbone met slechte 1e lichting van controllers enz...). Het hoort niet, maar zolang het netjes en snel opgelost wordt is er denk ik weinig van te zeggen.
Mee eens. Maar .. hoe los je als Nintendo zijnde al bestaande krassen door het docken op dan? Dat kan enkel door het op te laten sturen of ergens bij een Big Bazaar Shop je scherm te laten polijsten. Komt vast goed.Klik om te vergroten...