Wat onbeschoft zeg! Een dame een goede poetsbeurt geven is niet iedereen zomaar gegeven hoor! Dat vraagt kennis van zaken en een hoop geiligheid!
@Mallakai en misschien anderen die het spel al uit hebben: Spoiler Wat is er te vinden helemaal in het noorden van de map? Ik klom en ik klom, kwam toen bij een groepje stalkers en watchers en vervolgens een stormbird. Verder omhoog kwam ik bij een soort rood licht dat ergens uitkwam, maar ik leek daar niet te kunnen komen
Holy shit er zit aardig wat lore verstopt in de collectibles. Ik ben nu alles aan het lezen en proberen de puzzelstukjes in elkaar te zetten. Misschien doet de MQ dat al voor mij, misschien niet, maar dit vind ik wel een toffe manier om achter het verhaal te komen.
Inderdaad. Weinig games waarin ik zoveel Lore lees omdat de setting zo vet is. Dat doe ik eigenlijk alleen bij de soulsborne game en TLOU.
Ik vind het jammer dat standaard enemy gebieden al op de kaart staan. Deze hadden wat mij betreft wel pas mogen opdoemen zodra je onverhoopt op een groepje stuit. Zojuist eerste Tallneck beklommen en 3 fire Bellowbecks verslagen waar ik overigens wel vrijwel al mijn minutie voor nodig had. Ik ben verder opzoek naar sidemissions, maar kan er weinig vinden die mij niet gelijk naar Meridian sturen oid.. voortaan laat ik die Tallnecks nog even voor wat het is, want alle icoontjes van de locaties staan nu op de kaart en wil ze toch liever eerst Zelf door een onverkent gebied banjeren
In Nederland kennen we veel mooie vrouwen. De gemiddelde Nederlandse man kijkt daar niet meer zo van op.
Spoiler Ik moet nu naar de grave-hoard. Wat ik bedoelde is daar links van (in het carja gebied dus) en heeft hetzelfde icoontje. Een soort bunker icoon op de map.
net het stukje gedaan met die Sawtooth, man man man wat een gruwelijke game zeg. Als ik mijn PS4 nu niet uitzette ,dan zat ik morgenvroeg nog te spelen pff
Tip voor iedereen: Ga zo nu en dan terug naar jouw oude stekkie Aloy heeft vaak wat te vertellen dan over stukken van het verhaal waar je tot nu toe bent. Erg gaaf gedaan!
Tja, geen joke. Echt, elke keer als ik op de klok kijk is het verdomme alweer 24.00 geweest....en dan moet ik de hond ook nog uitlaten....(misschien moet ik elke keer als hij aan mijn mouw trekt als hint nemen, ipv 'nog effe en je mag naar buiten'....)
Gisteren tot half 2 doorgespeeld nadat ik telkens dacht "nog ff dit stukje" uiteindelijk opgegeven bij een pittig stuk waar ik echt niet verder kwam
Same here. Ben er nu pas achter dat je met tutorial behalen ook XP kan binnenharken. Nu pas..... Haha.
Dat heb ik ook als ik tijd heb om te gamen. Nu helaas 2 dagen geen tijd. Hoop zaterdag morgen/middag weer te kunnen spelen.