Check het topic op Tweakers even. Daar wordt regelmatig gepost waar hij nog te krijgen is. https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1748595
Hoe zit het met de storage van dit apparaat? Zit er een 32GB micro SD kaart in, of is dat echt intern geheugen en kun je dit uitbreiden met een micro SD kaart?
32 GB intern geheugen. Verder kun je het met de MicroSD slot nog tot 2TB uitbreiden, maar dat is nu een beetje duur.
Zelda is dat bedrag gewoon waard vind ik persoonlijk. Die euro's haal je er vertaald naar plezier echt wel uit. Mijn friend code is 3061-2559-6421 voor de liefhebbert
Tuurlijk haal je je plezier er wel uit, ongeacht wat de prijs is. Feit blijft dat hij kwa hardware achterloopt op de XBOX-One en PS4. Die waren de prijs, zeker kwa hardware (gekeken naar pure kracht) wel waard. En ja, de XBOX One was prijzig t.o.v de PS4. Again, de Switch komt er hier snel. Heb met @bulletproof010 al genoeg besproken over Zelda en dat lijkt me een heerlijke game waar weer aardig wat uren in gaan zitten. Ik wacht echter tot eind volgende maand, als Mario Kart Deluxe er is. Een game erbij is altijd fijn ... en Mario Kart is een no-brainer om te hebben.
Bol.com bestelling weer geannuleerd. Ze hadden hem blijkbaar gewoon de hele week al op voorraad hier bij de Intertoys /Edit: Een Pro controller lijkt me wel prettig. Als handheld zijn die Joycons prima, maar ik heb op de TV liever een normale controller in m'n handen. Wel briljant dat je gewoon kan verder spelen als je dat ding uit dat dock haalt. Heb het 100 keer gezien in filmpjes, maar wanneer je het zelf doet is het toch heel anders