1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Mass Effect Andromeda

Discussie in 'Games' gestart door Goiz, 3 dec 2013.

  1. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
     
    FraHel en Olijke Poffer vinden dit leuk.
  2. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.441
    Leuk Bevonden:
    17.546
    Gvd wat is dit fucking vet.
     
  3. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    [​IMG]
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  4. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.432
    Leuk Bevonden:
    4.962
    Ik ga geen filmpjes zien. Geen zin meer in, ik wil gewoon de game spelen :cool:
     
  5. VapoChill

    VapoChill Active Member

    Berichten:
    744
    Leuk Bevonden:
    188
    Bioware heeft gelukkig wel gezegd dat ze de animaties nog gaan fixen, maarja ik moet het nog zien.
    Ik kijk wel even op 16 maart, als het dan nog niet gefixt is met een day 1 patch.
    Dan ga ik eerst wel gewoon verder met mij backlog van hier tot tokio.
    Witcher 3, Gears 4, Titanfall 2, Dishonerd 2, Metal gear 5, Call of duty, Mafia 3, Tomb Raider, Deus Ex, Battlefield 1- Hardline, Fallout 4, Quantum Break, Watch dogs 2...
    Moet echt ff kappen met Destiny, oh wacht bungie gaat nu streamen...

    [​IMG]
     
  6. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Wow, krijg ineens een Lost Planet gevoel erbij.... (way back)
     
  7. VapoChill

    VapoChill Active Member

    Berichten:
    744
    Leuk Bevonden:
    188
     
    AnubisNefer vindt dit leuk.
  8. SoleSurvivorN7

    SoleSurvivorN7 Active Member

    Berichten:
    1.802
    Leuk Bevonden:
    222
    Man er zit toch wel veel verschil hoor als je van Mass Effect 1 komt en met Mass Effect 2 begint. Speelt echt zoveel beter en ziet er veel beter uit.

    Mass Effect 1 blijft fantastisch, maar toch zie en merk je wel dat de game best gedateerd aanvoelt. Zeker qua besturing en combat (dat was toch wel een beetje clunky vond ik). Heb weer zin in deel 2:cool:
     
  9. SoleSurvivorN7

    SoleSurvivorN7 Active Member

    Berichten:
    1.802
    Leuk Bevonden:
    222
    Morgen de launchtrailer:cool:
     
  10. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
    Daarom heb ik deel 1 ook overgeslagen.
    Was te verouderd voor mij om te kunnen spelen.
     
  11. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Horizon :eek:

    Maar dit is wel wat ik zo vet vind aan ME. Ik ben benieuwd naar de reviews maar wacht wel lekker met deze game. Lullig, maar ik heb al jaren geen vertrouwen meer in EA en Ubischoft.
     
    AnubisNefer vindt dit leuk.
  12. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Ubi stelt mij sinds Far Cry 4 en alle Ass Creeds delen na deel 2 (Black Flag was nog verfrissend) iedere keer teleur. Gelukkig speel ik amper EA games en Ubisoft laat ik helemaal links liggen.

    Mass Effect zal ik op releasedag helemaal kapot spelen, althans dat hoop ik ;-)
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  13. SoleSurvivorN7

    SoleSurvivorN7 Active Member

    Berichten:
    1.802
    Leuk Bevonden:
    222
    Ik heb hem (soms wel met tegenzin) helemaal uitgespeeld, omdat je toch bepaalde dingen (keuzes etc) weer ziet in Mass Effect 2 en Mass Effect 3. Maar het voelde vaak wel verouderd aan ja en dan heb ik het nog niet eens over de framerate gehad. Die was soms echt slecht tijdens gevechten of op bepaalde planeten. En die missies op de planeten waren ook nou niet bepaald heel boeiend met steeds dezelfde gebouwen:+
     
  14. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.814


    Awgod, hoe lang ik hier mee bezig was ook. Goddamn, vibes man. Mass Effect is by far mijn favoriete game franchise. Sfeer, vibe, muziek, Saren, Sovereign, Garrus, Suicide Mission, Assuming Direct Control, Shep met Miranda, huilen aan het einde van een journey/trilogie, everything. Forever. (L)
     
    AnubisNefer, Reckuuza en FraHel vinden dit leuk.
  15. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.441
    Leuk Bevonden:
    17.546
    Ha gay
     
  16. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Dat zei BioWare eind vorig jaar al direct na die The Game Awards footage van MEA. Ze gaven toen toe dat die cutscene waar Sarah Ryder iemand disarmed nogal raar was en het allemaal gefixt ging worden. En daarna in vrijwel elke andere trailer nog steeds awkward gezichten. Ik ga er gewoon van uit dat het zo blijft en ach.......... Het zal de boel niet verpesten gok ik. :)
     
  17. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    NIet verpesten maar wel de wauw ervaring weghalen. Dat is jammer maar daar laat ik mij niet door tegenhouden om deze zeker te kopen. Al zal het niet day one zijn.. zit voorlopig nog diep in HZD..
     
  18. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Denk dat die er bij mij toch wel day one gaat komen, maar dat komt omdat ik nooit op tijd klaar ben met Mass Effect 3 en ik heb maar één haat dingetje aan Mass Effect 3: Alle fucking missies groot en klein staan allemaal door elkaar, ipv netjes als main missions of side missions aangegeven. Mag hopen dat dit in Andromeda niet zo is, anders kan je je nog wel eens frustreren of iets een main mission is of niet. Ok, Mass Effect 3 gaf dat o.a. aan met het woordje Priority, maar dan nog, doe dat even apart denk ik dan. Hopelijk in Andromeda dus. :)
     
  19. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    :rolleyes:......ze geven het aan Yellow, niet zeuren.
     
  20. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
     
    VapoChill, Xandorra en FraHel vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina