Als je bij een handelaar een slingshot koopt die freeze ammo kan schieten dan kun je de ammo zelf craften
Hoe doen jullie het met de outfits?Hebben jullie meerdere goede en switchen jullie dan per situatie of gewoon een voor alle situaties? Ik heb nu mijn sneak outfit die ik aan heb als ik gewoon door de wereld loop en eentje die goed tegen klappen kan die ik aan doe als ik in een gevecht met meerdere tegenstanders ga
Ik draag gewoon 1 outfit, een paarse sneak outfit met sneak mods. Als ik teveel in direct combat kom dan heb ik ten eerste iets niet goed gedaan en ten tweede roll ik dan als een malle. Als je niet geraakt wordt heb je ook geen dikke armor nodig
Inmiddels mijn eerste Sawtooth neer. Da fuck, staat me nog wat te wachten. Creepy ass fuck dingen zijn het.
Ik kom eigenlijk nergens aan toe.. steeds zie ik weer wat moois. En aangezien mijn dame nog niet heel sterk is, sneak ik van hoog gras naar hoog gras. Af en toe een sneak kill maar verder kom ik eigenlijk niet echt toe aan missies of zo iets. Het is gewoon een mooie wereld waar je heerlijk doorheen kunt banjeren..
Die skills helpen zeker in dit spel hoor. Het is wat gemakkelijker en combat is vele malen soepeler, maar vooral i-frames leren herkennen en timing helpt enorm bij de grote beesten. Zelf bijna op het einde. Verhaal is echt een 9 voor mij. Heerlijke main quest en de lore uit collectibles/audio dingen is echt tof gedaan Bijna alles verzameld nu ook en bijna alle sidequests af. 55 uur atm. @Olijke Poffer kunnen screenshots nu direct ge-upload worden na die firmware update?
invincibility frames. Dodges bijvoorbeeld hebben een aantal frames waarin je niet gedamaged kan worden (in Dark Souls, maar ook in Horizon)
Hmmm dat gaat mij allemaal wat te ver om daar rekening mee te houden en draagt voor mij ook niet bij aan het gameplezier. Blijf wel gewoon lekker op hard te spelen want dat is voor mij goed te doen
"Gaat wat ver"? Het zijn misschien onbekende termen voor je, maar ik denk dat je aardig wat dood gaat als je geen rekening houdt met timing. Laat mij het anders stellen: boze machientje doet slaan, jij springt weg op het juiste manier. Resultaat is geen au. Jij springt te vroeg of te laat, wel au.