1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Overig] The Legend of Zelda - Breath of the Wild

Discussie in 'Games' gestart door CrazY, 28 feb 2017.

  1. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Hahaha het gaat al beter. Ik vind alleen die grip totaal niet lekker in de hand liggen. Morgen even terug zo'n Pro controller ophalen :)

    Wat een spel trouwens. Als je denkt dat iets werkt... dan werkt het ook gewoon.
     
  2. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    40 temples down en nog 2 torens te gaan, de story dingen komen later wel.
     
    Graveheart vindt dit leuk.
  3. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Is het mogelijk om ergens de durability van een wapen te checken?
     
  4. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Ik ben al zo'n 20-25 uur bezig en heb nog niet eens 1/3e van de wereld ontdekt. Echt bizar hoe groot en geweldig de wereld is. Telkens kom ik weer iets tofs tegen (of juist iets engs, haha :cool: )!
     
  5. Sen

    Sen Active Member Hoofdredacteur

    Berichten:
    4.521
    Leuk Bevonden:
    378
    Ik heb daar bij Nintendo consoles ook constant last van. Vind het zo weird....
     
  6. Banweezy

    Banweezy Kanyeezy

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    17
    Je kunt de springknop aanpassen hè, zodat je springt met de onderste (normale) knop. Scheelt al een beetje.
     
    Go Ahead Eagles vindt dit leuk.
  7. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Wow de tijd vliegt echt wanneer je bezig bent met deze game. Het is volgens mij voor het eerst sinds de release van GTA V dat ik me zo ontzettend vermaakt met een game.
     
    AnubisNefer en WinterBase vinden dit leuk.
  8. rudeboy

    rudeboy press play on tape

    Berichten:
    373
    Leuk Bevonden:
    7
    Zero down ligt stof te happen...

    M'n gamemakkers maken me voor gek uit dat ik een "overhyped 1080i framerate-max 30 met drops en pop-up game" aan het spelen ben......

    Maar ze weten gewoon niet wat ze missen.
    De game zuigt je op, je zit er echt in.....
    Lang geleden dat een game me zo blijft trekken
     
  9. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    Ik zit alweer op 60 uren spelen 51 shrines gedaan en 3 dungeons game blijft tot nu toe nog steeds heerlijk om in te verdwalen en dergelijke.
     
  10. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Waar kun je zien hoe lang je hebt gespeeld?
     
  11. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Na een week spelen in je profile.
     
    McSparkle vindt dit leuk.
  12. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    Of de Switch ouderlijk toezicht app op je foon die houd het elke dag ook bij vanaf dag 1'
     
    McSparkle vindt dit leuk.
  13. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Soms toch wel last van wat framedrops, blijft vervelend maar is niet gamebreaking ofzo. (eigenlijk het enige negatief iets wat ik me kan bedenken over deze game)

    Ik zal toch maar eens weer een dungeon doen, aangezien die ook leuk blijven.
     
  14. Cliff

    Cliff Active Member

    Berichten:
    1.196
    Leuk Bevonden:
    127
    Wow. Ik heb deze game gister gehaald voor de wii u. En heb horizon ee voor ingeruild :'D ! Ik ga binnenkort voor een paar maanden weg en had besloten zelda daarna wel weer te gaan doen. Maar hoe meer ik er over las hoe meer zin ik daar in had. Vandaag begonnen en dit is na 2 uur echt al bij far de vetste game die ik gepseeld heb in tijden. Horizon idd dikke graphics maar deze gameplay en sfeer is niet normaal vet. In die eerste shrine ofzo zag ik een kist staan ergens boven. Heb een hele constructie in elkaar geknald met die magnetic tool. En denk dat ik er later in de game veel makkelijker bij zou kunnen ^^. Ik heb nog 3 weken voor ik weg ga en hoop dat dat genoeg zal zijn. Anders ga ik wel later weg :p
     
  15. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Wii U of Switch?

    Ok speel op Wii U en de framerate keldert als een idioot in Kakariko en Hateno Village bijvoorbeeld. Of wanneer het gaat regenen. Maar ik zit gewoon zo in die game dat het de boel niet verpest, maar het zou uiteraard beter zijn zonder die shit.

    De game zit verder gewoon verschrikkelijk goed in elkaar. Ik blijf dingen tegenkomen waarvan je dan echt zegt "goddamn, ze hebben ook hier aan gedacht?" gewoon superb.
     
  16. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.030
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Dit lijkt me een hele vette game, als ik jullie allemaal mag geloven. Twee redenen waarom ik baal dat die niet op een andere console te krijgen is: De Switch, want wat vind ik de controller weer mega kut, bij de GM geprobeerd in Leeuwarden en even kort Zelda gespeeld. Twee, de kosten om deze titel te kunnen spelen, want dat zou mij dus ook het geld voor een Switch kosten. En zelfs apart een Wii U halen word me te veel, want daar is de game geloof ik ook op te spelen. Grrr, Switch en Wii U bezitters treffen het maar. Veel plezier ermee, dat gun ik de liefhebber wel. :thumbs:
     
  17. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik speel de Switch versie.

    Blijft wel jammer ja, het had de game echt perfect gemaakt.
     
  18. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Het zou inderdaad behoorlijk duur worden want de beste manier is gewoon te spelen met Pro Controller. Dus Switch, Zelda en Pro Controller. Dan gaat het hard. :)

    Ik zou bijna zeggen zoek een tweedehandse Wii U voor een mooie prijs. Kun je naast Zelda nog sowieso een handjevol of meer titels checken die het echt waard zijn.
     
  19. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.030
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Ik zat al even te zoeken naar een Switch, maar lijkt overal uitverkocht. Pro controller is ook een best prijzig dingetje en dan komen de kosten van de game er nog bij. Het klinkt allemaal erg goed, maar ik zal dan wel een console te deur uit moeten doen, want echt ruimte op mijn TV meubel heb ik er niet voor. Maar goed, misschien iets voor in de toekomst.

    Mijn jongere broer wil tzt ook nog een PS4, dus als die het daar aan toe heeft mag die die van mij wel overkopen en heb ik wat geld om eventueel in de Switch te steken. Eerst moet die voorraad ongein maar eens op orde zijn imo.
     
  20. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Deze game _O_

    Ik ben al jaren vaak snel uitgekeken op games, maar ik blijf deze game maar spelen. Als ik mezelf niet in de gaten houd speel ik dit echt de hele dag.
     
    Rienbu en Smok3y vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina